چهار شهرستان لرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند

چهار شهرستان لرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند
شناسه خبـر : ۱۱۱۲۸۹ شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

خرم‌آباد - با خارج شدن چهار شهرستان استان لرستان از وضعیت قرمز کرونایی اکنون تنها ۲شهرستان در وضعیت قرمز ( فوق‌العاده خطرناک) قرار دارند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، اکنون شهرستان‌های پلدختر  و کوهدشت در وضعیت قرمز، شهرستان‌های خرم‌آباد، دورود، ازنا، سلسله و رومشکان در وضعیت نارنجی و شهرستان چگنی در وضعیت زرد  قرار دارند.

در آخرین  رنگ بندی کرونایی که بصورت لیست شهرها از سایت وزارت بهداشت اعلام می شود به وضعیت شهرستان‌های بروجرد، الیگودرز و دلفان اشاره نشده است.

بر اساس جدیدترین بروزرسانی‌ تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۱۸۴ به ۱۴۸ شهر کاهش یافت و کماکان توصیه مهم وزارت بهداشت به مردم، تکمیل واکسیناسیون علیه کرونا و تشدید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

همچنان تاکید و توصیه بر این است که هم‌وطنان در اسرع وقت نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود و فرزندانشان و نیز تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

طی شبانه روز گذشته چهار نفر دیگر به دلیل ابتلا به کرونا در استان جان باختند و شمار قربانیان این ویروس در لرستان به ۲ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir