تیم دوومیدانی خرم‌آباد نایب قهرمان مسابقات بین‌المللی ترکیه شد

تیم دوومیدانی خرم‌آباد نایب قهرمان مسابقات بین‌المللی ترکیه شد
شناسه خبـر : ۱۱۱۲۸۸ شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

خرم‌آباد - سرمربی تیم دو ومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: تیم دو ومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با کسب ۱۰ نشان رنگارنگ نایب قهرمانی مسابقات بین‌المللی باشگاه‌های ترکیه شد.

"سیاووش سپهوند" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار موج خبر افزود: تیم دو ومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در رقابت‌های بین‌المللی باشگاه‌های ترکیه پنج طلا، سه نقره، ۲ برنز کسب و کرد و موفق به جابجایی سه رکورد ملی شد.

وی با اشاره به نایب قهرمانی تیم دو ومیدانی خرم‌آباد در این رقابت‌ها گفت: در این مسابقات تیم ترکیه اول شد و تیم باشگاه فنرباغچه این کشور به مقام سوم رسید.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد به نمایندگی از ایران ، عمان، کویت، لبنان، سوریه، عراق، تونس و چندین باشگاه از ترکیه حضور داشتند.

سپهوند گفت: ورزشکاران در ماده‌های ۴۰۰، ۸۰۰ و ۶۰۰ متر با مانع، پرتاب وزنه، ۶۰ متر آزاد، پرش سه گام، پرش با نیزه، پرتاب وزنه، پرش ارتفاع، یکهزار و ۵۰۰ متر، پرش طول و سه هزار متر با حریفان رقابت کردند.

رقابت‌های بین‌المللی ترکیه از هشتم تا دهم اسفندماه امسال برگزار شد و تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد نماینده ایران در این رقابت‌ها بود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir