آخرین خبرها از خودروهای توقیف شده در لرستان

آخرین خبرها از خودروهای توقیف شده در لرستان
شناسه خبـر : ۱۱۱۲۸۵ شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۸

مدیرکل بازرسی لرستان با اشاره به آخرین خبرها از خودروهای توقیف شده کالاهای قاچاق در این استان، از پیگیری برای تعیین تکلیف و در صورت لزوم فروش آنها خبر داد.

به گزارش موج خبر، سعید رازانی در سخنانی با اشاره به موضوع خودروهای توقیف شده کالاهای قاچاق در لرستان اظهار داشت: همکاران ما در سازمان بازرسی به همراه پلیس امنیت اقتصادی که از سوی فرمانده انتظامی استان برای این کار مامور شده اند، این موضوع را مرتب رصد و پیگیری می کنند.

وی عنوان کرد: از پارکینگ ها بازدید و سرکشی داشته اند و امیدوار هستیم در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن با همکاری نیروی انتظامی بتوانیم محل و نحوه نگهداری این خودروها را تا حدود زیادی مشخص کنیم.

مدیرکل بازرسی لرستان افزود: این تلاش را تا حصول نتیجه قطعاً ادامه خواهیم داد.

رازانی تاکید کرد: البته کارهای مقدماتی حدود ۹۰ دستگاه از این خودروها که در حال حاضر در اختیار سازمان اموال تملیکی استان هستند، برای تعیین تکلیف و در صورت لزوم فروش در حال انجام است.

بنا بر این گزارش، پیش از این حمید القاصی مهر مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ۵۶۳ خودروی توقیف شده در لرستان اظهار داشت: بر حسب قانون، علاوه بر ضبط کالای قاچاق و جزای نقدی، ضبط خودرو نیز صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در مواد قانونی، قانون قاچاق، قید شده که کالا به همراه خودرو باید تحویل اموال تملیکی شود عنوان کرد: اما متأسفانه به دلیل عدم زیرساخت در اموال تملیکی استان و نبود فضای کافی برای نگهداری این خودروها، نیروی انتظامی بر اساس دستور قاضی شعبه ما، این خودروها را به پارکینگ‌های عمومی ناجا منتقل داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان داشت: بحث ما ساماندهی این خودروها است، این خودروها الان در پارکینگ‌های عمومی سطح شهر توقیف هستند و خواسته ما از مجموعه نیروی انتظامی و اموال تملیکی این بوده که خودروهای یاد شده جمع آوری و تحویل اموال تملیکی شوند، اموال تملیکی نیز بر اساس قانون، این خودروها را به مزایده بگذارد و یا به نحوی به فروش برساند تا حیف و میل نشوند.

القاصی مهر، تاکید کرد: این خودروها مربوط به سنوات قبل و چهار تا پنج سال گذشته هستند، در فضای باز و گرما و سرما دچار مشکل می‌شوند، هدف و خواسته ما این بوده که این خودروها تجمیع شوند و اگر قرار است مزایده‌ای برگزار شود به صورت کارشناسی شده برگزار شود.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir