اختتامیه کارگاه «پویش سلیمانی» در حوزه هنری لرستان برگزار شد

اختتامیه کارگاه «پویش سلیمانی» در حوزه هنری لرستان برگزار شد
شناسه خبـر : ۱۱۰۵۹۹ پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۳

اختتامیه کارگاه نمایشنامه نویسی و بازیگری «پویش سلیمانی» با حضور هنرمندان تئاتر ۴ شهرستان لرستان و در تالار ماه حوزه هنری این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، آئین اختتامیه کارگاه نمایشنامه نویسی و بازیگری از ایده تا اجرا با عنوان «پویش سلیمانی» شامگاه چهارشنبه در تالار ماه حوزه هنری لرستان و با حضور مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور، مدیرکل حوزه هنری لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی و هنرمندان حوزه تئاتر برگزار شد.

مدیرکل حوزه هنری لرستان در این رابطه با اشاره به اینکه «پویش سلیمانی» مجموعه کارگاه‌های نمایش نامه نویسی و بازگیری از ایده تا اجرا بود که در ۴ شهرستان الیگودرز، دورود، بروجرد و خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: امروز اختتامیه و اجرای این نمایش‌ها در تالار ماه حوزه هنری لرستان را داشتیم.

سامان سپهوند یادآور شد: در مجموع ۶۰ هنرمند در قالب ۴ گروه در این پویش حضور داشتند که امروز روی صحنه رفتند.

مینا سپهوند مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان نیز در این رابطه گفت: در این برنامه در زمینه نمایشنامه نویسی و بازیگری از مرحله ایده تا اجرا و فن بیان، بدن و شناخت نقش و کاربرد آن در تولید نمایش و همچنین روند تولید نمایشنامه اقتباسی به هنرجویان آموزش داده شد.

وی هدف از اجرای این برنامه را بررسی ابعاد شخصیت والای سردار سلیمانی و پرداختن به ویژگی‌های منحصر به فرد ایشان در عرصه‌های نظامی، فرهنگی و اجتماعی در قالب فعالیت‌های هنری و تولید آثار فاخر نمایشی را از اهداف برگزاری این پویش برشمرد.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان خاطرنشان کرد: «سینا دلشادی» رئیس گروه ارزشیابی آثار مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و مدرس دانشگاه و پویا حسنوند از هنرمندان فعال و تحصیل کرده واحد نمایش آموزش این کارگاه‌های آموزشی را بر عهده داشتند.

براساس این گزارش، در این آئین اختتامیه از هنرمندان فعال در «پویش سلیمانی» با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir