ماجرای خودسوزی دست فروش خرم‌آبادی +فیلم

در پی انتشار کلیپی از خودسوزی یک دست فروش در میدان امام حسین(ع) خرم‌آباد، شهرداری نسبت به این حادثه واکنش نشان داد و از مجروح شدن یک نفر از پرسنل شهرداری در این ماجرا خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، یکی از معضلات همیشگی شهر خرم‌آباد سد معبر توسط برخی از دستفروشان است به نحوی که در برخی از معابر امکان تردد مردم وجود ندارد.در همین راستا شهرداری اقدام به جمع کردن بساط دست‌فروشانی می‌کند که مانع تردد مردم شده و برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنند.

روز گذشته نیز در راستای جلوگیری از سد معبر توسط دست‌فروشان، ماموران شهرداری در میدان امام حسین(ع) خرم‌آباد به دست فروشان تذکر می‌دهند که بساط خود را در محل تردد شهروندان پهن نکنند. متاسفانه در این بین یکی از دست‌فروشان با عوامل سد معبر شهرداری درگیر شده و در اقدامی احساسی اقدام به خودسوزی می‌کند.

 

 

خوشبختانه با حضور مردم و کمک عوامل شهرداری فردی که اقدام به خودسوزی کرده بود نجات یافته و آسیب جزئی می‌بیند اما در عین حال یکی از عوامل شهرداری که در حال کمک به دست‌فروش بوده نیز آسیب دیده و به مرکز درمانی انتقال داده می‌شود.

خوشبختانه حال دست فروش و مامور شهرداری مساعد بوده و مشکل حادی برای آنها به وجود نیامده است.

دستور شهردار خرم‌آباد‌ برای پیگیری ویژه حادثه خودسوزی

در همین راستا شهردار خرم‌آباد‌ در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر با تایید خبر فوق گفت: به محض وقوع از ماجرا دستور دادم موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در وهله نخست سلامت جان دست فروش عزیز و پرسنل زحمت‌کش شهرداری مورد تاکید قرار گرفت، افزود: خوشبختانه حال هر دوی این عزیزان مساعد است و مشکل حادی برای آنها به وجود نیامده است.

وی از پیگیری ویژه این حادثه با بررسی ابعاد مختلف آن خبر داد.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir