مسئولان خود را وقف خدمت به مردم کنند

مسئولان خود را وقف خدمت به مردم کنند
شناسه خبـر : ۱۱۰۳۲۵ سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد: مسئولان خواسته‌های شخصی خود را کنار بگذارند و خود را وقف خدمت به مردم کنند.

به گزارش خبرنگار موج خبر، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی امروز سه شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد خرم آباد در سخنانی با اشاره به ۴۳ امین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر، دهه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب و نهضت‌های سیاسی است که در جهان اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه رویدادهایی که در این دهه به وقوع پیوست، وقایعی بودند که ما مشابه و مانند آنها را در تاریخ جهان به یاد نداریم عنوان کرد: در این دهه استقبال بی نظیر از امام راحل آغاز شد، در حالی که همه زورگویان عالم تمام توان و قدرت مادی خود را به کار گرفته بودند تا مانع فجر انقلاب اسلامی شوند اما فجر انقلاب اسلامی به وقوع پیوست، انقلاب اسلامی طلوع کرد و همه محاسبات زورگویان عالم را به هم ریخت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان داشت: در این دهه، با وجود اینکه امکانات مادی در اختیار آنها بود و ژنرال‌های آمریکایی در کشور ما بودند تا مانع شوند انقلاب اسلامی طلوع کند و همه محاسبات را به کار گرفته بودند، امام راحل دولت موقت تشکیل داد، پادگان‌های نظامی از سربازان و ارتشیان دلبسته به امام، اسلام، مرجعیت و روحانیت تخلیه شدند، محاسبات کودتای نظامی به دستور امام و با حضور مردم به هم ریخت.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به پیوستن همافران نیروی هوایی و به دنبال آن اعلام حمایت ارتشیان و نیروهای نظامی و انتظامی به صف انقلاب افزود: پیروزی ۲۲ بهمن ۵۷ صورت گرفت، در هر کدام از این رویدادها و وقایع مطالب فراوانی برای گفتن، نوشتن، شنیدن و ترسیم کردن در قالب فیلم، آثار هنری فاخر وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه استان ما و مرکز استان ما جولان گاه گارد شاهنشاهی بود افزود: جوانان ما پشت سر روحانیت انقلاب در مقابل آنها مقاومت کردند و جمعی از آنها به درجه رفیع شهادت نائل شدند، یاد همه این عزیزان را گرامی می‌داریم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه روزی که همه ما از خواستنی‌های شخصی خودمان، آرزوهای مادی و طولانی خود دست کشیدیم، فجر انقلاب اسلامی طلوع کرد گفت: وقتی همه ما با هم متحد شدیم، دانش آموزان و معلمان ما در مهر ماه ۵۷ کلاس‌ها را تعطیل کردند، ستون فقرات زورگویان عالم شکسته شد، این امر در سایه وحدت و همدلی بود.

حجت الاسلام شاهرخی افزود: ما همچنان به خصوص خدمت گذاران نیاز داریم که از خواستنی‌های شخصی خود بگذریم، آنهایی که لباس خدمت گذاری به تن دارند باید خواسته‌های شخصی خود را کنار بگذرند، خود را وقف خدمت به مردم کنند، هر کس خدمتش به مردم بیشتر باشد از شأن و منزلت والاتری در نزد خداوند برخوردار است، شهدای دانش آموز استان لرستان از جان خود گذشتند، با خداوند معامله کردند، معلمان قبل از پیروزی انقلاب و منتهی به انقلاب، در شهر خرم آباد به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی بیان داشت: روزی که این رویدادهای هدفمند در استان و کشور به وقوع پیوست، طومار رژیم ستمشاهی در هم پیچیده شد، گرامی می‌داریم یاد امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و همچنین تکریم می‌کنیم در مقابل جانبازان و خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir