رئیس فدراسیون جودو: لرستان استعدادهای ورزشی فراوانی دارد

رئیس فدراسیون جودو: لرستان استعدادهای ورزشی فراوانی دارد
شناسه خبـر : ۱۱۰۱۸۳ جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

خرم آباد- ایرنا- رئیس فدراسیون جودو گفت: استان لرستان استعدادهای ورزشی فراوانی دارد که در میادین مختلف ورزشی، مدال های رنگینی را برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار موج خبر، "آرش میراسماعیلی" روز جمعه در دیدار با امام جمعه و مسئولان الشتر در دفتر امام جمعه، اظهار داشت: امروز همه ما به ویژه متولیان امر وظیفه دارند در راستای توسعه ورزش گام بردارند و باید با اتحاد و همدلی در راستای رسیدن به افتخارات ارزنده بین المللی برای ورزش کشور بیش از پیش تلاش کنیم.  

وی با اشاره به وجود استعدادهای ورزشی بسیار در شهرستان سلسله، افزود: با توجه به اینکه جودوکاران شهرستان فاقد خانه جودو هستند، این آمادگی وجود دارد تا در صورت تامین زمین، فدراسیون اعتبار مورد نظر جهت احداث خانه جودوی شهرستان سلسله را تامین نماید.

امام جمعه الشتر نیز در این جلسه اظهار داشت: در استان لرستان فقر فرهنگی داریم که انتظار داریم با حضور پهلوانان از دیار لرستان در راس امور ورزشی این فقرها کاهش یابد.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به وظیفه ائمه جمعه در راستای ارتقای فرهنگ و از بین بردن تفکرات غلط، عنوان کرد: از رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران تقاضا داریم که برای ارتقا و پیشرفت جوانان در این رشته ورزشی و در تمام استان تلاش خود را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلسله نیز با بیان اینکه شهرستان سلسله استعدادهای ورزشی بسیاری در رشته های مختلف دارد، اظهار داشت: توسعه زیرساخت های ورزشی در راستای تقویت و حمایت از این استعدادها از اهمیت بسیاری برخوردار است که امیدواریم وزارت ورزش و جوانان به این امر توجه ویژه نماید.

در این جلسه شهردار الشتر و اعضای شورای شهر یک قطعه زمین جهت احداث خانه جودو به اداره ورزش و جوانان اهدا کردند.

تیم ملی نوجوانان جودوی جمهوری اسلامی مدت یک هفته است که در شهرستان سلسله اردو زده است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir