نماینده ولی فقیه در لرستان: مسوولان باید خود را وقف خدمت به مردم کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان: مسوولان باید خود را وقف خدمت به مردم کنند
شناسه خبـر : ۱۰۹۵۲۹ سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

خرم‌آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مسوولان باید خود را وقف خدمت به مردم کنند و هر مسئولی که خودش را بیشتر وقف خدمت کند در نزد خداوند از منزلت و مقام بیشتری برخوردار است.

به گزارش موج خبر حجت‌الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" روز سه‌شنبه در آیین افتتاح ۵۰۰ واحدمسکونی مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی کسانی که به عنوان کارگزار نظام خدمت می‌کنند هیچ شان و منزلتی غیر از خدمتگزاری به مردم ندارند.

وی افزود:  امام راحل و مقام معظم رهبری در راستای رسیدگی به رفاه و معیشت مردم کمیته امداد امام راحل، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان و بنیاد ۱۵ خرداد را تاسیس کردند و پس از آن سپاه که به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند هر کجا مردم و نظام جمهوری اسلامی نیازمند پاسداری بوده‌اند به عرصه خدمتگزاری آمده‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در لرستان از گذشته خدمتگزاری به خوبی انجام شده و با ورود ویروس کرونا این خدمتگزاری در عرصه رسیدگی به رفاه و معیشت مردم افزایش یافت و در این راستا سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان به عنوان دبیر ستاد ساماندهی معیشت مردم بسیار خوب عمل کرده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، مشارکت های مردمی استان لرستان و هم بسیج سازندگی سپاه در رسیدگی به رفاه و معیشت مردم، عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی با هماهنگی کمیته امداد امام راحل، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان برگ‌های زرین و درخشانی در استان ثبت کرده است.

وی افزود: عمق محرومیت ها اقتضاء می کند که این خدمات با کمیت و کیفیت بیشتری ادامه پیدا کند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir