۱۰۰ مربی تربیتی آماده برطرف کردن شبهات دینی در مدارس لرستان هستند

۱۰۰ مربی تربیتی آماده برطرف کردن شبهات دینی در مدارس لرستان هستند
شناسه خبـر : ۱۰۹۳۵۸ چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶

خرم‌آباد - مدیر ستاد اقامه نماز لرستان گفت: ۱۰۰ مربی تربیتی آماده تبیین برنامه های مهدویت و برطرف کردن شبهات دینی در مدارس استان هستند.

به گزارش موج خبر حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا چراغی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ستاد اقامه نماز سیاست‌گذار دستگاه های اجرایی نیست اما برگزاری مسابقات، تولید محتوا برای مخاطبان، تولید پادکست، آموزش کودکان و برطرف کردن سوالات و شبهات نماز از اهداف این ستاد می‌باشد.

وی افزود: نظارت و ارزیابی مساجد همواره در دستور کار قرار دارد اما در ایام نوروز و مناسبت‌های مختلف بصورت ویژه بررسی می‌شود و پس از دریافت گزارشهای مردمی در خصوص وضعیت نمازخانه ها نسبت به رفع مسایل اقدام می کند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید ستاد اقامه نماز را در راستای پیشبرد اهداف همکاری کنند گفت: اقامه نماز یک فرآیند می‌باشد و همکاری خانواده و مسوولان را می‌طلبد.

وی ادامه داد: ساخت مسجد هزینه بسیاری بالایی دارد و ستاد اقامه نماز توان ایجاد مساجد را ندارد اما تعمیر و بازسازی با اولویت مناطق روستایی را در دستور کار قرار دارد که از ظرفیت خیرین استفاده می‌شود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) لرستان گفت: اقدامات فرهنگی در نیمه شعبان و مناسبت‌های مختلف مذهبی برگزار می‌شود و انتظار می‌رود مردم و دستگاه های اجرایی در این راستا همکاری کنند.

حجت الاسلام چراغی اظهار کرد: اگر در بحث مهدویت روشنگری نشود ممکن است افکار به بی راهه هدایت شود که در این راستا حدود ۱۰۰ مربی تربیتی آماده هستند با همکاری آموزش و پرورش به مدارس اعزام شوند و برنامه‌های مهدویت را برای دانش آموزان تبیین کنند.

وی ادامه داد: در راستای برطرف کردن شبهات مذهبی در فضای مجازی فعال هستیم و سوالات پاسخ داده می‌شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir