فرمانده سپاه لرستان: خطر فتنه ۸۸ از جنگ هشت ساله بیشتر بود

فرمانده سپاه لرستان: خطر فتنه ۸۸ از جنگ هشت ساله بیشتر بود
شناسه خبـر : ۱۰۹۱۳۷ پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

خرم‌آباد – ایرنا- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: خطر فتنه ۸۸ از جنگ هشت ساله بیشتر بود زیرا فتنه گران با شعار تقلب در انتخابات برای براندازی نظام به میدان آمده بودند.

به گزارش موج خبر ، سردار مرتضی کشکولی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر پلدختر اظهار داشت: درگیری اصلی فتنه در سال ۸۸ با خواص اهل حق داخلی بود نه با کفار زیرا آنها اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند که بصیرت ، آگاهی و ولایت مداری و حضور به موقع مردم فتنه آنها را در نطفه خفه کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ۹ دی تجلی پایبندی مردم به انقلاب اسلامی و روز قدرت نمایی ملت ایران در برابر دشمنان قسم خورده است و نشان می دهد بصیرت ملت ولایتمدار ایران ریشه در معارف و مبانی قرآنی دارد.

وی با بیان این که قانون گریزی بزرگترین ظلم فتنه گران در سال ۸۸ بود، افزود: دشمنان خارجی با استفاده از فتنه گران داخلی دنبال گمراه کردن مردم بودند بنابر این همه گروه های معاند و معارض با استفاده از این فرصت به میدان آمدند و ایجاد فتنه کردندکه با تدبیر مقام معظم رهبری خنثی شد.

سردار کشکولی برضرورت استحکام پیوند مردم با انقلاب اسلامی و تبیین فلسفه حماس ۹ دی تاکید کردو یادآورشد: تبیین حماسه ۹ دی از تحریف و فتنه انگیزی دشمنان جلوگیری می کند و باید مراقب بود تا برای بار دوم شاهد این گونه فتنه های نباشیم.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir