شناسایی جوانان با استعداد با برگزاری کارگاه‌های نمایشنامه نویسی

شناسایی جوانان با استعداد با برگزاری کارگاه‌های نمایشنامه نویسی
شناسه خبـر : ۱۰۹۰۴۳ یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

مدیرکل حوزه هنری لرستان گفت: با برگزاری کارگاه‌های نمایشنامه نویسی و بازیگری «پویش سلیمانی» در این استان، جوانان با استعدادی در عرصه نمایش شناسایی شد.

به گزارش موج خبر، سامان سپهوند در آئین آغاز به کار کارگاه نمایش نامه نویسی و بازیگری از ایده تا اجرا با عنوان «پویش سلیمانی» گفت: هدف از برنامه ریزی و اجرای این برنامه گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری در همه نقاط مختلف استان است.

وی با بیان اینکه برگزاری این‌کارگاه تاکنون در سه شهرستان الیگودرز، دورود و بروجرد بازخورد خوبی داشته و با استقبال مناسبی مواجه بوده است، افزود: این میزان شوق و استقبال و علاقمندی هنرمندان در شهرستان‌های مختلف ضرورت برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب جهت اجرای برنامه‌های مختلف را به عنوان یک نیاز و ضرورت نشان می‌دهد.

مدیرکل حوزه هنری لرستان تصریح کرد: برگزاری «پویش سلیمانی» در قالب کارگاه‌های نمایش نامه نویسی و بازیگری باعث شد جوانان علاقمند، پر انرژی و با استعدادی به عرصه نمایش معرفی شوند.

سپهوند اظهار داشت: ما به عنوان متولیان فرهنگی وظیفه داریم شرایط و بسترهای لازم برای کشف استعداد و معرفی هنرمندان در رشته‌های مختلف را فراهم آوریم.

وی با اشاره به اینکه عنوان این برنامه به نام شهید سلیمانی مزین شده که حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، اظهار داشت: تلاش ما بر این است با انجام فعالیت‌های فرهنگی بخشی از سبک زندگی و شیوه و منش آن شهید والامقام را در عرصه‌های مختلف هنری به ویژه نمایش نشان دهیم.

مدیرکل حوزه هنری لرستان همچنین از دست اندرکاران برگزاری این برنامه و اساتید کارگاه‌ها تقدیر کرد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir