فرماندار سلسله: ملت ایران عدالتخواه و استکبارستیز است

فرماندار سلسله: ملت ایران عدالتخواه و استکبارستیز است
شناسه خبـر : ۱۰۷۱۵۷ چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

خرم‌آباد - فرماندار سلسله گفت: مردم ایران اسلامی، ملتی عدالتخواه، ضد استعمار و استکبارستیز هستند و همواره در دفاع از آرمان‌های اسلامی و انسانی پیشتاز بوده‌اند.

به گزارش موج خبر مرتضی مهدوی کیا روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان افزود: باید بصیرت، شجاعت و ایثارگری شهدا به نسل نوجوان و جوان جامعه که در معرض حملات تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارند انتقال داده و تبیین شود.

وی با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی و استقلال ملت ایران است اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان، یادآور رشادت‌های دانش آموزان و دانشجویانی است که علیه ظلم زمانه به پاخاستند و حماسه آفریدند تا این روز به نام آنها ماندگار شود.

مهدوی کیا عنوان کرد: امروز جامعه ایران اسلامی به ادامه راه شهید فهمیده‌ها نیاز دارد که بصیرت، شجاعت، ایثارگری و صلابت چنین افرادی در جامعه ترویج یابد.

امام جمعه الشتر نیز در این آیین گفت: آمریکا نماد بارز و برجسته استکبار جهانی است و امروز روحیه استکبارستیزی، مقاومت، ایستادگی ملت مبارز ایران اسلامی و الگوبخشی به ملت‌های مسلمان منطقه سبب تسریع در روند افول آن شده است.

حجت الاسلام مراد امیدی افزود: دانش آموزان کشور در صحنه‌های مختلف، نقش آفرینی‌های موثری داشته اند و امروز نیز باید راه شهیدان را ادامه بدهند و بصیرت خود را تقویت کنند.

امام جمعه الشتر گفت: دانش آموزان و دانشجویان شهید این سرزمین به ما آموختند دیوار ظلم و ستم فروریختی و شکستنی است و می توان با ایمان، شهامت و شجاعت در مقابل زورگویان ایستاد.

۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir