توسعه ورزش اسکواش لرستان در اولویت قرار دارد

توسعه ورزش اسکواش لرستان در اولویت قرار دارد
شناسه خبـر : ۱۰۵۹۶۸ چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰

خرم‌آباد - مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: رفع مشکلات زیرساختی موجب توسعه اسکواش در استان می‌شود بنابراین تامین تجهیزات این ورزش در اولویت قرار دارد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی هیات اسکواش لرستان حشمت‌الله امان‌الهی در دیدار با اعضای این هیات اظهار کرد: استانداردسازی کفپوش خانه اسکواش استان در دستور کار قرار دارد و در کوتاهترین زمان ممکن با اعتباراتی که امسال ابلاغ شده است انجام خواهد شد.

وی گفت: با استانداردکردن خانه اسکواش و توسعه زیرساخت های این ورزش می توان میزبانی مسابقات مختلف  کشور را در لرستان بر عهده گرفت.

وی با بیان اینکه وحدت در جامعه اسکواش استان برای موفقیت این ورزش ضروری است افزود: پیگیری پروژه خانه اسکواش بروجرد و همچنین کمک و تخصیص بودجه به هیات اسکواش در راستای خرید تجهیزات سخت افزاری، راکت و توپ از سوی فدراسیون صورت خواهد گرفت.

رییس هیات اسکواش لرستان نیز اظهار کرد: امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون حمایت خود را از این ورزش با نشاط و جذاب در استان بیشتر کنند تا در راستای چشم انداز برنامه توسعه چهارساله در مسیر پیشرفت قرار بگیریم.

منصور داودی نژاد با اظهار تاسف از اپیدمی ویروس کرونا و تعطیلی سالن های اسکواش استان، از کمبود تجهیزات این ورزش و مشکلات سخت افزاری در شهرستان ها بخصوص بروجرد انتقاد کرد و گفت: نبود فضا و امکانات مناسب در شهرهای مختلف استان مشکل اصلی این هیات است.

۷۰ ورزشکار مرد و ۳۴ ورزشکار زن در رشته ورزشی اسکواش لرستان فعالیت می‌کنند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir