استقبال از ورزشکار مدال‌آور پارالمپیک و اخبار کوتاه لرستان

استقبال از ورزشکار مدال‌آور پارالمپیک و اخبار کوتاه لرستان
شناسه خبـر : ۱۰۵۶۶۷ چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

خرم‌آباد - استقبال از ورزشکار مدال‌آور پارالمپیک، برگزاری نشست اساتید دانشگاه‌های دلفان با محوریت خشونت‌های خیابانی و درخواست شهرداری خرم‌آباد برای تخلیه درست زباله‌های خانگی از جمله عناوین اخبار کوتاه لرستان در روز ۱۷ شهریور است.

استقبال از ورزشکار مدال آور لرستانی در پارالمپیک توکیو

به گزارش موج خبر آیین استقبال از سجاد محمدیان نایب قهرمان پرتاب وزنه مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به همراه مصطفی بهرامی مربی این ورزشکار با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در خرم آباد برگزار شد.

محمدیان با هدایت مصطفی بهرامی مربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور موفق به کسب مدال ارزشمند نقره در پرتاب وزنه رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ شد.

لرستان با ۲ نماینده در پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ حضور داشت و بجز محمدیان، حامد امیری دیگر ورزشکار این استان موفق به کسب مدال طلای این رقابت ها در پرتاب نیزه شد.

نشست آسیب شناسی اساتید دانشگاه‌های دلفان با محوریت خشونت خیابانی

امام جمعه نورآباد در این نشست گفت: برنامه‌ های عملیاتی دستگاه‌ ها، شامل طرح های ابتکاری در راستای تحکیم بنیان خانواده، عفاف و حجاب، پیشگیری از معضلات و آسیب های اجتماعی و ایجاد نشاط توسط صاحب نظران در این نشست تخصصی دریافت شد و برای بررسی و فرآیند اجرا در کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان مطرح می شود. 

حجت الاسلام یوسف خانی افزود: اقدامات پیشگیرانه ویژه در قالب طرح های پیشنهادی مصوب از سوی هیات اندیشه ورز شهرستان، می تواند در کنترل و کاهش  معضلات اجتماعی راهگشا و موجب نشاط اجتماعی شود.

شهروندان، زباله های خانگی را در ساعات صبح تخلیه نکنند

معاون خدمات شهری شهرداری خرم آباد گفت: ۲ هزار و ۲۵۰ مخزن زباله در سطح سه منطقه شهر خرم آباد وجود دارد که با توجه به امکانات، هر شب تعداد ۳۰۰ مخزن شستشو و نظافت می شوند. 

حمید علیرضایی بیان کرد: برخی از شهروندان در ساعات ابتدای صبح، اقدام به تخلیه زباله های خود می کنند و به همین دلیل نور آفتاب و گرمی هوا باعث می شود بوی بد مخازن بسیار آزار دهنده شود.

وی افزود: از همه شهروندان تقاضا می شود نسبت به تخلیه زباله های خانگی در مخازن زباله هر شب قبل از ساعت ۲۱ اقدام کنند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir