ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد

ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد
شناسه خبـر : ۱۴۱۳۰۵ یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه تخریب دیوار محل گودبرداری شده در خیابان قزوین خبر داد و گفت: در این حادثه کارگر ۲۵ ساله تبعه کشور افغانستان جان باخت.

به گزارش موج خبر، سید جلال ملکی شامگاه یکشنبه گفت: ساعت ۱۷:۳۷ دقیقه امروز حادثه آوار در خیابان قزوین-سبحانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در قطعه زمینی به وسعت یک هزار متر که به عمق چهار متر گودبرداری شده بود در ضلع غربی این زمین حادثه تخریب روی داد که ۲ کارگر در زیر آوار گرفتار شدند.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان همزمان با عملیات گودبرداری و جستجو، کارگر ۵۰ ساله تبعه کشور افغانستان را از زیر آوار خارج کردند که این کارگر زنده اما مصدوم بود.

وی اظهار کرد: عملیات آتش نشانان برای جستجوی کارگر دوم ادامه یافت و پس از دقایقی جسم بی جان کارگر ۲۵ ساله تبعه کشور افغانستان پیدا شد.

ملکی خاطرنشان کرد: در گذشته نیز در هنگام گودبرداری در پروژه های ساختمانی حوادث تلخ اینچنینی را شاهد بوده ایم از این رو از مهندسین و پیمانکاران ساختمانی درخواست داریم این عملیات حساس را با تجهیزات و تمهیدات ایمنی لازم انجام دهند.

منبع: ایرنا

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir