سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول

سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول
شناسه خبـر : ۱۴۱۲۹۳ یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای تعداد سهمیه‌های کشتی ایران به عدد ۱۱ رسید و تنها کار کسب یک سهمیه کشتی آزاد به گزینشی جهانی کشیده شد.

به گزارش موج خبر، در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای، تعداد سهمیه‌های کشتی ایران برای المپیک به عدد 11 رسید. در مسابقات جهانی بلگراد، تیم کشتی آزاد با رحمان عموزاد در 65 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم صاحب سهمیه المپیک شد و یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در دو وزن 74 و 97 کیلوگرم توانستند از پیکارهای گزینشی قاره‌ای کسب سهمیه کنند.

در رشته فرنگی نیز مهدی محسن‎‌نژاد در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم در صربستان کسب سهمیه کردند و امین کاویانی‌نژاد در 77 و علیرضا مُهمدی در 87 کیلوگرم نیز در بیشکک به سهمیه المپیک رسیدند تا سهمیه کشتی فرنگی برای حضور در المپیک کامل شود، اما تیم آزاد کشورمان باید طی دو هفته آینده در ترکیه حاضر شده و دنبال کسب سهمیه در وزن 57 کیلوگرم باشد.

علیرضا سرلک آخرین نماینده کشتی ایران برای کسب سهمیه وزن اول کشتی آزاد و آخرین سهمیه باقیمانده کشتی برای المپیک پاریس است.

آخرین مسابقه گزینشی المپیک، گزینشی جهانی است که دهه سوم اردیبهشت ماه در ترکیه برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک 15 تا 21 مرداد ماه در پاریس به انجام خواهد رسید. تیم کشتی آزاد ایران دوره گذشته با سهمیه کامل و شش کشتی‌گیر در المپیک توکیو شرکت کرد، اما تیم ملی فرنگی پنج نماینده در این رقابت‌ها داشت و در وزن 87 کیلوگرم از سه رقابت گزینشی (مسابقات جهانی، گزینشی قاره‌ای و جهانی) کسب سهمیه نکرد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir