دستگیری شبانه‌ شکارچیان قبل از هر گونه تخلف در منطقه شکار ممنوع هشتاد پهلو

دستگیری شبانه‌ شکارچیان قبل از هر گونه تخلف در منطقه شکار ممنوع هشتاد پهلو
شناسه خبـر : ۱۴۰۶۱۵ دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶

گشت اجرایی یگان حفاظت استان در پایش شبانه منطقه شکار و صید ممنوع هشتاد پهلو موفق به دستگیری یک گروه شکارچی قبل از هر گونه‌ تخلف شکار شدند.

به گزارش موج خبر لرستان ، گشت اجرای یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان در پایش شبانه منطقه شکار و صید ممنوع هشتادپهلو در تاریخ ۱۸ فروردین سال جاری موفق به دستگیری متخلفین قبل از هرگونه تخلفی شدند.


علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این باره گفت؛ پرسنل گشت اجرایی یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان طی برنامه ریزی های صورت گرفته و پایش مستمر مناطق تحت مدیریت استان در تاریخ ۱۸ فروردین سال جاری در یک پایش شبانه‌ موفق به دستگیری متخلفین قبل از هرگونه تخلفی شدند.

سالاروند افزود؛ از متخلفین دو قبضه سلاح شکاری که شامل یک قبضه سلاح گلوله زنی و یک قبضه سلاح ساچمه زنی به همراه ۳۲ عدد فشنگ مربوطه‌ و یک رشته قطار کشف و ضبط شد.

وی افزود؛ پس از تنظیم صورتجلسه اولیه تخلف پرونده قضایی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سالاروند در پایان ضمن قدردانی از عملکرد محیط بانان در کشیک ایام نوروز به افراد فرصت طلب و سود جو هشدار داد که محیط بانان استان به طور شبانه‌ روزی در مناطق تحت مدیریت استان در حال پایش مناطق طبیعی هستند و در صورت مشاهده‌ هر گونه تخلف شکار و صید برابر قانون به طور قاطع با متخلفین برخورد خواهند کرد.

۴۶

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir