پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی

پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
شناسه خبـر : ۱۴۰۰۵۹ چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

در چارچوب دیدارهای دوستانه فوتبال تیم‌های ملی آلمان و فرانسه مقابل رقبا به برتری رسیدند، سه‌شیر متوقف شد و پرتغال تن به شکست داد.

به گزارش موج خبر، بازی‌های دوستانه فوتبال شب گذشته (سه‌شنبه) پیگیری شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی آلمان، هلند، انگلیس و فرانسه به میدان رفتند.

براساس این گزارش، در فرانکفورت تیم ملی آلمان میهمانش هلند را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. در این مسابقه ماکسمیلیان میتلشتات (11) و نیکلاس فولکروگ (85) برای آلمان و جوی فیرمان (4) برای هلند گلزنی کردند.

در ورزشگاه ومبلی لندن، تیم ملی انگلیس برابر میهمانش بلژیک به زحمت از شکست خانگی گریخت و به تساوی 2-2 رضایت داد. یوری تیلمان در دقیقه 11 بلژیک را پیش انداخت، اما ایوان تونی شش دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی کار را برای انگلیس به تساوی کشید. با این حال تیلمان در دقیقه 36 دوباره برای بلژیک گلزنی کرد و این بار انگلیسی‌ها تا دقیقه 5+90 بازنده میدان بودند تا اینکه جود بلینگام ستاره رئال مادرید با زدن گل دوم سه‌شیر، میزبان را از شکست نجات داد.

سه‌شنبه شب همچنین در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی فرانسه، تیم ملی این کشور میهمان خود شیلی را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. یوسف فوفانا در دقیقه 18، راندال کولو موانی در دقیقه 25 و اولیویه ژیرو در دقیقه 72 برای فرانسه گلزنی کردند و مارسلینو نونیس در دقیقه 6 و داریو اوسوریو در دقیقه 82 گل‌‌های شیلی را به ثمر رساندند.

 

نتایج دیگر بازی‌های دوستانه مهمی که شب گذشته برگزار شد را در زیر مشاهده می‌کنید:

نروژ یک - اسلواکی یک
جمهوری چک 2 - ارمنستان یک
دانمارک 2 - جزایر فارو صفر
سنگال یک - بنین صفر
رومانی 2 - کلمبیا 3
اروگوئه یک - ساحل عاج 2
اتریش 6 - ترکیه یک
ایرلند صفر - سوئیس یک
اسکاتلند صفر - ایرلند شمالی یک
اسلوونی 2 - پرتغال صفر
مصر یک - کرواسی 4

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir