برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل هوادار با گل ثانیه ۴۴

برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل هوادار با گل ثانیه ۴۴
شناسه خبـر : ۱۳۹۶۲۶ یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال هوادار تهران و استقلال در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با برتری میهمان همراه بود.

به گزارش موج خبر، تیم‌های فوتبال هوادار و استقلال از ساعت 21 امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. آرمین سهرابیان دقیقه یک (ثانیه 44) با ضربه سر دروازه هوادار را باز کرد.

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محمد میری، بابک مرادی، مهدی عبدی، کریم اسلامی، داریوش شجاعیان و امین قاسمی‌نژاد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

داور: علی صفایی

دقیقه یک: در حالی که تنها 44 ثانیه از بازی گذشته بود، ابوالفضل جلالی توپی را به محوطه جریمه هوادار ارسال کرد و آرمین سهرابیان موفق شد با ضربه سر زیبا دروازه حریف را باز کند.

دقیقه 18: ضربه زمینی مرتضی منصوری پس از برخورد به سید حسین حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه 19: ضربه کرنر زده شد و پس از بلوکه شدن توپ، کریم اسلامی صاحب موقعیت مناسبی شد که ضربه‌اش را حسینی با پا برگرداند. در ادامه شجاعیان پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زدن کرد که باز هم دروازه‌بان استقلال مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی شجاعیان را حسینی ناقص دفع کرد و در ادامه نیز بازیکن هوادار نتوانست از توپی که به او رسید استفاده کند.

دقیقه 41: محمد میری و جلال‌الدین ماشاریپوف به دلیل درگیری با یکدیگر با کارت زرد جریمه شدند.

دقیقه 45: محمدحسین مرادمند با خطا روی کریم اسلامی از داور کارت زرد گرفت.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir