پرسپولیس بعد از دو ماه و سه مسابقه طعم برد را چشید

پرسپولیس بعد از دو ماه و سه مسابقه طعم برد را چشید
شناسه خبـر : ۱۳۶۶۳۱ پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

با نگاهی به جدول بازی‌های تیم پرسپولیس در طول هفته‌های پایانی نیم فصل اول مشخص می‌شود که این تیم از تاریخ هفتم دی ماه دیگر موفق به کسب پیروزی نشده بود.

شاگردان اوسمار - سرمربی جدید پرسپولیسی‌ها - پیش از پیروزی مقابل تراکتور آخرین بار زمانی موفق به کسب برد در لیگ برتر شده بودند که این مربی دستیار یحیی گل محمدی بود. پرسپولیس در بازی ماقبل پایانی نیم فصل اول در چهارچوب دیدار معوقه هفته یازدهم در تهران به مصاف نساجی مازندران رفت تا بازی عقب افتاده اش را با برد یک بر صفر و تک گل شهاب زاهدی در دقیقه ۳۱ به پایان برساند.

این تیم سپس در چهارچوب هفته پانزدهم و پایانی دوره رفت مسابقات لیگ برتر جاری در رفسنجان به مصاف مس رفت که موفق نشد برنده زمین را ترک کند. در آن دیدار گرچه باز هم شهاب زاهدی در دقیقه ۴۲ برای پرسپولیس گلزنی کرد اما یک ضربه پنالتی در دقیقه ۵۲ نیمه دوم توسط پریرا بازی را با نتیجه تساوی و از دست رفتن دو امتیاز برای شاگردان یحیی گل محمدی به پایان برد.

به همین دلیل پس از پیروزی هفتم دی ماه پرسپولیسی‌ها مقابل نساجی و در طی این مدت با توجه به تعطیلات طولانی لیگ برتر پرسپولیس در اولین بازی دور برگشت نیز مقابل آلومینیوم اراک تن به شکست یک بر صفر داد تا همچنان نتواند طعم شیرین پیروزی را چشیده و آن را به هوادارانش هدیه بدهد.

با احتساب حد فاصل آخرین برد پرسپولیس تا دیدار دوم اسفند مقابل تراکتور، این تیم دقیقاً ۵۵ روز بین دو پیروزی‌اش فاصله انداخت تا در نهایت در مصاف با یکی از تیم‌های بالای جدولی و یک بازی اصطلاحا ۶ امتیازی هر سه امتیاز کامل را گرفته و خودش را بار دیگر به دو امتیازی استقلال برساند.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir