آتش بازی لیورپولی‌ها در بندر مرسی‌ساید با طعم صدرنشینی

آتش بازی لیورپولی‌ها در بندر مرسی‌ساید با طعم صدرنشینی
شناسه خبـر : ۱۳۶۶۰۵ پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۹

 لیورپول از هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد مقابل لوتون تاون به پیروزی رسید.

 لیورپول امشب در اولین بازی هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد از لوتون تاون پذیرایی کرد.

این دیدار برای هر دو تیم حساسیت بسیار بالایی داشت. با توجه به این‌که منچسترسیتی دیشب دیدار معوقه خودش برابر برنتفورد را با پیروزی پشت سر گذاشت و به یک امتیازی صدر جدول رسید، شاگردان یورگن کلوپ برای افزایش فاصله باید سه امتیاز این بازی را کسب می‌کردند.

در سمت دیگر لوتون تاون در رتبه هجدهم لیگ برتر قرار دارد. با این‌که آن‌ها در این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده و برای بسیاری از تیم‌های بزرگ انگلیس مشکلات زیادی ایجاد کرده‌اند، اما همچنان در منطقه سقوط قرار دارند و اگر می‌خواهند در لیگ برتر بمانند باید از بازی‌های باقیمانده حداکثر استفاده را ببرند. آن‌ها این بازی را با یک عملکرد عالی شروع کردند و در دقیقه ۱۲ هم موقق شدند به گل برسند. گلی که از روی ریباند و با ضربه سر اوگبنه به ثمر رسید. مهمان در نیمه اول در جهنم آنفیلد مقاومت کرد و موفق شد برنده به رختکن برود.

تصور بازیکنان لوتون این بود که با ارائه نمایش مشابه در نیمه دوم بتوانند لیورپول را شکست دهند، اما برتری آن‌ها در نیمه دوم فقط ۱۰ دقیقه دوام داشت و ویرژیل فن‌دایک با یک گل فوق‌العاده لیورپول را به بازی برگرداند. در دقیقه ۵۶ خاکپو در لبه محوطه جریمه شوتی را روانه دروازه لوتون کرد که با واکنش عالی دروازه‌بان راهی کرنر شد. الکسیس مک‌آلیستر پشت ضربه کرنر قرار گرفت و توپ را ارسال کرد. فن‌دایک که مهارت خاصی روی ارسال‌های هوایی دارد، از دست مدافعان حریف فرار کرد و با این‌که توپ ارتفاع زیادی نداشت، موفق شد با ضربه‌ سری تماشایی دروازه را باز کند.

گل فن‌دایک استارت کامبک لیورپول بود. آن‌ها در ادامه به بازی برگشتند و موفق شدند سه امتیاز بازی را کسب کنند تا با ۶۰ امتیاز جایگاه‌شان را در صدر جدول لیگ مستحکم‌ کنند.

بیشتر بخوانید: بارسلونا از مربی سابق بایرن مونیخ فاصله گرفت/ او دیگر اولویت ما نیست!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir