نقش برجسته مربی برزیلی در پیروزی بزرگ پرسپولیس/ ویرا پرسپولیسی‌ها را به بازی با استقلال امیدوار کرد

نقش برجسته مربی برزیلی در پیروزی بزرگ پرسپولیس/ ویرا پرسپولیسی‌ها را به بازی با استقلال امیدوار کرد
شناسه خبـر : ۱۳۶۵۸۲ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

اوسمار ویرا نیمه مربیان را طوری از پاکو خمس برد که مربی تراکتور اعتراف کرد حریف مستحق پیروزی بود.

در پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور نقش اوسمار ویرا و البته عیسی آل‌کثیر خیلی برجسته بود. آل‌کثیر نشان داد یک گل‌زن چقدر برای تیمی به بزرگی پرسپولیس لازم است و ویرا هم در نیمه مربیان، مربی خوبی مثل پاکو خمس را مات کرد تا پرسپولیس را دوباره زنده کند.

بیشترین انتقادی که به ویرا می‌شد روی مکانیزم انتخابش بود وگرنه یحیی گل‌محمدی هم این مربی برزیلی را خیلی قبول داشت که او را دستیار اول خودش کرده بود. خیلی‌ها می‌گفتند اوسمار به عنوان «سرمربی» کارنامه خوبی ندارد و پرسپولیس جای آزمون و خطا نیست که حرف غلطی هم نبود اما این مربی باید از یک جایی ثابت می‌کرد که کارش را بلد است و برای شروع تراکتور را شکست داد تا هواداران پرسپولیس باخت پرگل ۵ - صفر به الاهلی امارات، شکست مقابل آریوی اسلامشهر و حتی باخت در دیدار رسمی مقابل آلومینیوم اراک را تا حدی فراموش کنند.

حالا ویرا امیدوار است استقلال به تیم‌هایی چون ملوان و سپاهان امتیاز بدهد و البته خودش بدون بیرانوند در اصفهان، ذوب‌آهن را مغلوب کند و اتفاقات بهتری برای پرسپولیس بیفتد.

در فوتبال ایران نتیجه بسیار مهم است. اوسمار ویرا امروز نتیجه گرفت تا منتقدانش ساکت شوند و چشم‌انتظار بازی‌های بعدی بمانند. قطعا نتیجه دربی ۲۳ اسفند هم برای مربی برزیلی پرسپولیس خیلی اهمیت دارد و می‌تواند آینده‌اش را تضمین کند. او فعلا یکی از مدعیان را در یک دیدار ۶ امتیازی برده و توانایی‌های خود در مربی‌گری را تا حدودی نشان داده است. بعد از باخت بد در اراک این پیروزی از نان شب هم برای ویرا و پرسپولیسی‌ها واجب‌تر بود و اگر اوسمار بتواند استقلال را هم در دربی تهران شکست بدهد، شاید دیگر کسی یاد گل‌محمدی نیافتد!

در همین ارتباط: ویدیو| خلاصه بازی پرسپولیس ۲ - تراکتور ۰/ اولین برد اوسمار با گل عیسی

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir