معجزه عیسی؛ پرسپولیس به یک‌قدمی استقلال رسید/ اولین پیروزی اوسمار، مقابل تراکتور رقم خورد

معجزه عیسی؛ پرسپولیس به یک‌قدمی استقلال رسید/ اولین پیروزی اوسمار، مقابل تراکتور رقم خورد
شناسه خبـر : ۱۳۶۵۶۵ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

تیم پرسپولیس امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر تراکتور را شکست داد و موقتا به یکقدمی استقلال در صدر جدول نزدیک شد.

تیم‌ پرسپولیس امروز از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور رفت و با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید.

اوسمار ویرا از نفرات زیر در ترکیب اصلی پرسپولیس استفاده کرد:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، سعید صادقی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی.

پاکو خمز نیز برای تراکتور نفرات زیر را به میدان فرستاد:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سیامک نعمتی، سعید کریم‌آذر، صفا هادی، سیدمهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری.

داور مسابقه: وحید کاظمی

تیم پرسپولیس در نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۲۱ روی کرنر رفیعی ضربه سر کنعانی می‌رفت که به گل اول سرخ‌پوشان تبدیل شود اما توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

شهاب زاهدی در دقیقه ۴۰ با اشتباه کریم آذر روی پاس رو به عقب با پورحمیدی تک به تک شد اما به شکل عجیبی فرصت سوزی کرد و توپ را به بیرون زد تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم عیسی آل‌کثیر که بجای شهاب زاهدی وارد زمین شد در دقیقه ۵۷ روی پاس فرار عالیشاه به دانیال اسماعیلی‌فر و ارسال خطرناک این بازیکن از اشتباه مدافعان تراکتور استفاده کرد و دروازه پورحمیدی را باز کرد تا زننده گل اول پرسپولیس باشد.

چند دقیقه بعد پرسپولیس باز روی پاس در عمق عالیشاه صاحب موقعیت شد و ترابی در محوطه جریمه به بهترین شکل از پاس کاپیتان سرخ‌ها استفاده کرد و با ضربه پرقدرت پرسپولیس را به گل دوم رساند.

تیم تراکتور بعد از دو گلی که از پرسپولیس دریافت کرد شکل هجومی به خود گرفت و در دقیقه ۸۵ شاگردان خمز می‌توانستند اختلاف را به یک گل برسانند اما مدافعان پرسپولیس و بیرانوند مانع گلزنی تراکتوری‌ها شدند.

ضربه مهدی عبدی در دقیقه ۸۷ به تیرک دروازه خورد تا درنهایت پرسپولیس با ۲ گل برتری برنده این بازی حساس باشد.   

پرسپولیس با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و موقتا با ۲ امتیاز کمتر از استقلال به رده دوم جدول رسید.

تراکتور با این شکست نیز در امتیاز ۴۸ باقی ماند و در جایگاه چهارم جدول ایستاد.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir