مهدی هیچ وقت چنین انگیزه ای نداشت/ طارمی تشنه زدن گل تاریخی

مهدی هیچ وقت چنین انگیزه ای نداشت/ طارمی تشنه زدن گل تاریخی
شناسه خبـر : ۱۳۴۵۹۳ سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

مهدی طارمی می تواند برگ برنده قلعه نویی در بازی با قطر باشد و گل رسیدن تیم ما به فینال را بزند.

بدون شک باانگیزه‌ترین بازیکن ایران در بازی با قطر مهدی طارمی است و خیلی بعید به نظر می‌رسد که قلعه‌نویی با تفکر دست نزدن به «ترکیب برنده» این مهاجم را بازی ندهد. اتفاقاً طارمی به خاطر اخراج در بازی با سوریه و غیبت در بازی با ژاپن سرشار از انرژی و انگیزه است و می‌خواهد گل رفتن به فینال را خودش بزند تا جبران مافات کند. در واقع احتمال گلزنی او مقابل قطر میزبان زیاد است و شک نکنید که مهدی اگر گل هم نزند تأثیرگذاری زیادی خواهد داشت، چیزی شبیه تأثیرگذاری سردار آزمون مقابل ژاپن.
با بازگشت طارمی به ترکیب اصلی، قلعه‌نویی دوباره زوج مخوف طارمی- سردار را هم در اختیار خواهد داشت، زوجی که به تنهایی برای ویران کردن خط دفاعی میزبان کافی به نظر می‌رسد.سردار هم دوست دارد مهدی به ترکیب اصلی برگردد چرا که آنها چشم‌بسته همدیگر را پیدا می‌کنند و به نوعی یادآور زوج فراموش‌نشدنی زرینچه و نامجومطلق در جناح راست تیم ملی و استقلال هستند. 
با شناختی که روی قلعه‌نویی داریم خیلی بعید می‌دانیم که این مربی برای بازی حساس و کلیدی فردا قید مهدی طارمی و انگیزه‌های فوق‌العاده بالای او را بزند. مهدی تشنه بازی و تشنه گلزنی برای تیم ملی است. فراموش نکنیم که او تا همین جای کار هم با وجود غیبت در بازی با ژاپن سه گل برای تیم ملی به ثمر رسانده و بهترین گلزن ما در جام ملت‌ها محسوب می‌شود. 

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir