دستگیری عامل اصلی نا امنی در تهران نو

دستگیری عامل اصلی نا امنی در تهران نو
شناسه خبـر : ۱۳۴۵۸۷ سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار حین قدرت نمایی با سلاح سرد خبر داد.

به گزارش موج خبر، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز سیزدهم بهمن ماه خبری مبنی بر حضور ۳ فرد شرور در محدوده تهران نو و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان به دست مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو رسید.

وی افزود: مأموران پلیس سریعاً در محل حاضر شده و متهمان را که سوار بر یک دستگاه موتور سیکلت بودند مشاهده و بلافاصله دستور ایست صادر کردند ولی موتورسواران با دیدن گشت پلیس به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام پلیسی به آغاز تحقیقات پلیسی اشاره کرد و گفت: با انجام تحقیقات میدانی یکی از افراد شرور که سابقه دار بود شناسایی و در گامی دیگر شناسایی مخفیگاه وی در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ صادقی پور ابراز داشت: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه مأموران در پانزدهم بهمن ماه مطلع شدند که شرور سابقه دار این بار در محدوده "فلکه دوم نیرو هوایی" تهران در حال عربده کشی و بر هم زدن نظم عمومی است که به سرعت به نشانی اعلامی اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و از وی یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه صراحتاً به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم عمومی به همراه ۲ متهم متواری اعتراف کرد.

به گفته این مقام انتظامی دستگیری متهمان متواری در دستور کار کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار دارد.

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir