خطر بزرگی از بیخ گوش ستاره استقلال گذشت/ نزدیک بود پرونده یامگا بعد از عمل سوم بسته شود!

خطر بزرگی از بیخ گوش ستاره استقلال گذشت/ نزدیک بود پرونده یامگا بعد از عمل سوم بسته شود!
شناسه خبـر : ۱۳۳۲۰۴ یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

آرتور کوین یامگا بازیکن مصدوم استقلال شانس بزرگی آورد که شرایط آسیب‌دیدگی‌اش از این بدتر نشد.

آرتور کوین یامگا به واسطه برخورد سهوی با امید حامدی فر به شدت مصدوم شد و این آسیب دیدگی حالا باعث نگرانی همه استقلالی‌ها شده است. هنوز نمی‌توان با قاطعیت گفت که آرتور تا انتهای امسال به شرایط مسابقه خواهد رسید یا تمام فصل جاری را از دست خواهد داد اما از قرار معلوم یک خطر بزرگ طی روزهای گذشته از بیخ گوشش عبور کرد.

پایان کار پس از سومین جراحی؟

کادر پزشکی که بالای سر یامگا قرار گرفته‌اند، یکی از متبحرترین در کار خودشان هستند و به همین دلیل مدیران باشگاه استقلال اعتماد کاملی به آنها و به ویژه چشم پزشک جراح بازیکن خودشان دارند. چند روز قبل سومین جراحی روی چشم آرتور کوین یامگا صورت گرفت و قبل از آن به استقلالی‌ها گفته شده بود اگر این جراحی موفقیت آمیز نباشد، مشکلات جدی برای آرتور ایجاد خواهد شد و روند بهبودی با یک چالش فوق العاده بزرگ مواجه می‌شود ولی اگر جراحی سوم موفقیت آمیز باشد، همه چیز برای چهارمین جراحی فراهم خواهد شد و همین مسئله نشان از بهتر شدن اوضاع می‌دهد. خوشبختانه به باشگاه استقلال اعلام شده که مقدمات جراحی چهارم باید فراهم شود و این یعنی روند مطلوب بهبودی در حال طی شدن است.

جراحی در این هفته

یکی از اعضای کادر مدیریتی باشگاه استقلال ضمن تایید روند مطلوب بهبودی بازیکن فرانسوی این تیم به خبرورزشی گفت: یامگا کاملا زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد و آنها از روند درمانی راضی هستند. اینطور که پزشک معالج او به باشگاه گفته، طی روزهای آینده و به احتمال فراوان در همین هفته جراحی بعدی روی چشم او صورت خواهد گرفت و پس از آن پزشک می‌تواند به صورت قطعی نظر بدهد که بازیکن ما چه زمانی می‌تواند به میادین بازگردد. ما خیلی دوست داریم این اتفاق در اولین فرصت ممکن رخ بدهد اما اولویت برای همه استقلالی‌ها سلامتی یامگا است و هرگز در این رابطه ریسک نمی‌کنیم.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir