قاسم‌پور به سندروم حسن یزدانی دچار شد/ زور کامران باز هم به اسنایدر نرسید

قاسم‌پور به سندروم حسن یزدانی دچار شد/ زور کامران باز هم به اسنایدر نرسید
شناسه خبـر : ۱۳۰۷۸۹ پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

کامران قاسم‌پور باز هم نتوانست حریف سرشناس آمریکایی‌اش را شکست دهد تا فینال وزن ۹۷ کیلوگرم تورنمنت رنک‌دار زاگرب بین اسنایدر و آذرپیرا برگزار شود.

کامران قاسم‌پور که سال گذشته در فینال جام‌جهانی ۵-صفر مغلوب کایل اسنایدر آمریکایی شده بود، برای بار دوم مقابل این حریف عنوان‌دار قرار گرفت که در بلگراد شکست سنگینی را مقابل اخمد تاج‌الدینوف تجربه کرده بود.

اولین امتیاز را اسنایدر با هل دادن قاسم‌پور به بیرون از تشک گرفت. اسنایدر به همین شیوه نیز به امتیاز دوم رسید. درحالیکه همچون سال گذشته در مقایسه با حریف ایرانی‌اش از زور بیشتری برخوردار بود، او از زیرگیری قاسم‌پور، توانست دو امتیاز هم از خاک به دست آورد و درنهایت ۴-صفر حریف ایرانی‌اش را از پیش رو بردارد.

قاسم‌پور در طول این مبارزه تلاش زیادی کرد تا به پای اسنایدر برسد اما همچنان قدرت بدنی کمتر باعث شد این اتفاق رخ ندهد.

به این ترتیب فینال ۹۷ کیلوگرم برخلاف ۱۲۵ کیلوگرم تمام ایرانی نخواهد بود و امیرعلی آذرپیرا فینال این وزن را مقابل اسنایدر برگزار می‌کند، ضمن اینکه اگر قاسم‌پور قصد ادامه کشتی‌ها را داشته باشد، می‌تواند صاحب نشان برنز شود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز مبارزه فینال بین محمد نخودی و کنتچادزه گرجستانی برگزار می‌شود و امیرحسین زارع و امیررضا معصومی در فینال ۱۲۵ کیلوگرم مقابل هم قرار می‌گیرند.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir