اختتامیه جشنواره علمی، ادبی، هنری بین المللی اعتکاف به میزبانی لرستان برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره علمی، ادبی، هنری بین المللی اعتکاف به میزبانی لرستان برگزار می‌شود
شناسه خبـر : ۱۳۰۰۸۸ یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۵

استاندار لرستان گفت: اختتامیه جشنواره علمی، ادبی، هنری بین المللی اعتکاف با حضور ۱۰۰ مهمان خارجی و ۳۰۰ مهمان کشوری روز پنجشنبه ۲۸ دی ماه جاری در استان لرستان و شهر خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان در جلسه هماهنگی اختتامیه جشنواره علمی، ادبی، هنری بین المللی اعتکاف گفت: این جشنواره با حضور ۱۰۰ مهمان خارجی و ۳۰۰ مهمان کشوری روز پنجشنبه ۲۸ دی ماه جاری در استان لرستان و شهر خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان لرستان برای برگزاری مطلوب این جشنواره، اظهار داشت: این جشنواره یک فرصت مناسب برای مبادلات فرهنگی استان و مجامع نخبگانی، متخصصان و صاحب نظران در بخش‌های مختلف حوزه و دانشگاه و سایر بخش‌های دیگر در سطح ملی و بین‌المللی قلمداد می‌شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: این جشنواره دوسالانه قبلاً از طرف استان‌های تهران، خراسان رضوی و قم مورد استفاده قرار گرفته و استان لرستان امسال به عنوان چهارمین برگزار کننده این جشنواره، میزبان ۴۰۰ مهمان خارجی ومهمانانی از داخل کشور در هفتمین دوره است.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره یک فرصت برای لرستان است، افزود: حضور این مهمانان ،ظرفیت‌های لرستان را به کشورهای خارجی و به سایر هم‌وطنان که از نقاط مختلف به لرستان سفر کرده‌اند معرفی می‌کند.

زیویار با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در این زمینه گفت؛ لازم است همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این جشنواره همکاری کنند و اطلاع‌رسانی لازم به عمل آید تا این جشنواره در ۲۸ دی ماه به نحو شایسته مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir