عکس| خبرسازترین چهره پرسپولیس در آغوش کاپیتان ابدی

عکس| خبرسازترین چهره پرسپولیس در آغوش کاپیتان ابدی
شناسه خبـر : ۱۲۳۲۶۵ سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

حسین عبدی این روزها خبرسازترین چهره خانواده پرسپولیس محسوب می‌شود.

نتایج مطلوب تیم ملی نوجوانان کشورمان با حسین عبدی موجب شده تا بحث‌های زیادی در مورد آینده این سرمربی مطرح شود و پرسپولیسی‌ها حسابی برای او به عنوان یکی از اعضای خانواده این باشگاه در مصاحبه‌های خود و حتی فضای مجازی سنگ تمام بگذارند.

عبدی که سابقه مربیگری در تیم بزرگسالان پرسپولیس را نیز دارد، از جمله افرادی است که شایعاتی پیرامون جانشینی‌اش به جای یحیی گل محمدیدی در صورت تداوم نتایج متزلزل پرسپولیس مطرح شده است. شایعاتی که البته فعلاً  آن را تکذیب می‌کنند اما باید ببینیم پس از پایان کار بچه‌های ما در جام جهانی نوجوانان و نتیجه‌ای که هنگام تقابل پرسپولیس و النصر در عربستان رقم خواهد خورد، چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟

عبدی در اوایل دهه ۹۰ شمسی برای مدتی جزو اعضای کادر فنی پرسپولیس بود و اتفاقاً آن زمان هادی نوروزی کاپیتان فقید و دوست داشتنی این تیم هم یکی از بازیکنانش محسوب می‌شد. این عکس کاپیتان ابدی را در آغوش مرد خبرساز پرسپولیس نشان می‌دهد. عکسی که البته محمد نوری بازیکن بازنشست شده پرسپولیس و امید عالیشاه کاپیتان کنونی سرخ پوشان نیز در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: عبدی: طارمی به یک جوان آینده را بخشید نه یک جفت کفش/ خارج از ایران در دانشگاه درس می‌دادم و مربیگری می‌کردم/ بابت انجام وظیفه انتظار تقدیر و تشکر ندارم

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir