مسی یا رونالدو؛ بالاخره کدامیک بهترین بازیکن تاریخ است؟/ یک اسطوره برای نظراتش سوژه شبکه‌های اجتماعی شد!

مسی یا رونالدو؛ بالاخره کدامیک بهترین بازیکن تاریخ است؟/ یک اسطوره برای نظراتش سوژه شبکه‌های اجتماعی شد!
شناسه خبـر : ۱۲۳۲۵۱ سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

استیون جرارد قبلا گفته بود لیونل مسی بهترین همه دوران است و حالا می‌گوید کریستیانو رونالدو بهترین است.

استیون جراردسرمربی تیم الاتفاق عربستان مصاحبه‌ای در لیگ حرفه‌ای سعودی‌ها انجام داد که جنجال ساز شد و تعداد زیادی از کابران اینترنتی عبارتی از یک سال و نیم پیش او را بازنشر کردند که با حرف‌های امروز جرارد تناقض دارد.

بحث در مورد اینکه لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو کدامیک بهترین فوتبالیست تمام دوران بوده‌اند، بحثی جاودانه است و تا چندین دهه پس از بازنشستگی هر دو فوتبالیست نیز ادامه خواهد داشت. در این دوران که هر نظری در دنیای اینترنت ذخیره می‌شود، یافتن فایل‌هایی در تضاد با سخنان امروز هر فردی بسیار آسان است و آخرین قربانی این موضوع استیون جرارد است. سرمربی فعلی الاتفاق عربستان به دلیل تغییر نظرش در کمتر از یک سال در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت و سوژه شد.

فوتبالیست سابق انگلیسی و اسطوره لیورپول، مصاحبه‌ای با کانال رسمی لیگ حرفه‌ای عربستان انجام داد و آن را با بیانیه ای محکم آغاز کرد: «من فکر می‌کنم ورود GOAT (مخفف بزرگترین تمام دوران در زبان انگلیسی)، یعنی کریستیانو در ژانویه آشکارا خرید بزرگی برای لیگ عربستان بود و او چیزهای زیادی برای ارائه دارد. از بیرون، به مدت شش ماه، نتایج رونالدو، بازی ها و چند خلاصه بازی را تماشا می‌کردم. فکر می‌کنم که در آن لحظه لیگ عربستان در سراسر جهان محبوب شد و این یک نقطه عطف بود.»

اما چیزی که جرارد هرگز تصورش را نمی‌کرد این بود که کاربران رسانه‌های اجتماعی به سرعت مصاحبه‌ای که او با گری نویل در آوریل ۲۰۲۲ داشت را از آرشیو بیرون کشیدند که در آن او چیز متفاوتی را بیان کرده بود. نویل در آن گفت‌وگو از جرارد پرسید بهترین بازیکن تمام دوران کیست؟ و جرارد قاطعانه پاسخ داد: «برای من لیونل مسی بهترین است. اما من هرگز درباره رونالدو بد صحبت نمی‌کنم زیرا او یکی دیگر از پدیده‌های دوران من است. اعدادی که آنها به دست آوردند... نمی‌دانم کسی می‌تواند دوباره این کار را انجام دهد یا خیر.»

در فوریه ۲۰۱۸ نیز استیون در استودیوی پخش لیگ قهرمانان اروپا در تمجید از فوق ستاره آرژانتینی گفت: «حرکات او، هوش او، فضاهایی که پیدا می‌کند، بی‌نظیر است. بسیار عالی است که در همان استادیومی هستم که او بازی می‌کند.»

 با این حال، رفتن جرارد به عربستان سعودی و اشتراک او با کریستیانو رونالدو در جایی که در آن کار می‌کنند، اگرچه آنها در یک تیم نیستند، شاید دلیل قابل درکی برای دفاع او از لیگ عربستان و تغییر نظرش به سمت رونالدو باشد!

بیشتر بخوانید: دوران جدید توپ‌طلا از راه رسید؛ پادشاه فوتبال بعد از مسی و رونالدو کیست؟/ شانس اعجوبه انگلیسی از هالند و امباپه بیشتر است

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir