بازیکنان استقلال: صحبت‌های نکونام ما را خجالت‌زده کرد/ برای این مربی سرمان را هم جلوی توپ می‌گذاریم

بازیکنان استقلال: صحبت‌های نکونام ما را خجالت‌زده کرد/ برای این مربی سرمان را هم جلوی توپ می‌گذاریم
شناسه خبـر : ۱۲۱۸۸۸ یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

بازیکنان استقلال مدعی‌اند جواد نکونام واقعاً برای آنها معرفت به خرج می‌دهد.

استقلال این روزها جدا از بحث فنی به لحاظ شرایط داخل تیم هم آرامش خاصی دارد و بدون شک مهمترین دلیل وقوع چنین اتفاقی رابطه گرمی است که میان بازیکنان و اعضای کادر فنی به ویژه جواد نکونام ایجاد شده است. رابطه‌ای که در کنار نظم و دیسیپلین تمرین، رگه‌های ویژه‌ای از رفاقت هم در آن دیده می‌شود و این دقیقاً همان مسئله‌ای است که تعدادی از بازیکنان استقلال شنبه شب پس از پایان بازی در هتل به آن اشاره می‌کردند.

استقلالی‌ها که بعد از پیروزی مقابل تراکتور به هتل برگشته بودند تا آماده رفتن به سمت منازل خودشان شوند، به حرف‌های جواد نکونام در کنفرانس‌های مطبوعاتی سه بازی گذشته اشاره می‌کردند و می‌گفتند: با وجود مشکلات مالی فراوان، نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و این اتفاق در سایه تلاش همه ما حاصل شده ولی جواد نکونام طی سه بازی گذشته از حق خودش و دستیارانش سخاوتمندانه گذشت و همه چیز را به ما (بازیکنان) نسبت داد. او قبل از بازی با تراکتور در حالی که فرصت بسیار خوبی برای بیان بسیاری مسائل داشت، هیچ حرفی از زحمات کادر فنی نزد و مدعی شد شرایط خوب استقلال  به خاطر تلاش، همت و غیرت بازیکنان بوده است. حرف‌هایی که ما را خجالتزده کرد و البته انگیزه و علاقه‌مان نسبت به آقا جواد را هم افزایش داد. در شرایطی که مشکلات مالی فراوانی داریم، نکونام قاطعانه پشت سر ما ایستاده و از هر فرصتی برای تعریف استفاده می‌کند. چنین مربی و رفتارش خیلی ارزشمند است به همین خاطر اگر لازم باشد برایش سر خودمان را هم جلوی توپ می‌گذاریم.

نکته جالب توجه اینکه وقتی به یکی دو نفر از بازیکنان استقلال گفتیم این حرف‌ها را از قول خودتان در قالب مصاحبه بنویسیم، قاطعانه مخالفت می‌کردند و به ماگفتند: دلمان نمی‌خواهد از صحبت‌های ما بوی تملق و چاپلوسی به مشام برسد. اگر می‌خواستیم اینطوری صحبت کنیم حتماً در مصاحبه‌های بعد از پایان بازی با صراحت در موردش حرف می‌زدیم اما چنین کاری را نکردیم. البته در اصل موضوع تفاوتی ایجاد نمی‌شود و واقعاً جواد نکونام پشت ما را خالی نکرده است.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir