ارکستر اختصاصی برای سرمربی استقلال!/ جواد نکونام رکورد عکاسی را زد

ارکستر اختصاصی برای سرمربی استقلال!/ جواد نکونام رکورد عکاسی را زد
شناسه خبـر : ۱۲۱۸۷۹ یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

استقلال یک پیروزی ارزشمند مقابل تراکتور کسب کرد تا روزهای خوب خودش را همچنان تداوم ببخشد.

برد مهم استقلال مقابل تراکتور موجب شد تا خوشحالی هواداران این تیم به اوج خودش برسد. آنها برای نخستین مرتبه در این فصل شاهد پیروزی تیمشان در دیداری ۶ امتیازی بودند و حالا با انگیزه و روحیه بیشتری لیگ بیست و سوم را دنبال می‌کنند. در رابطه با این بازی و حاشیه‌های آن به طور کامل برای شما ب نوشته‌ایم اما اتفاقاتی که پس از پایان مسابقه برای استقلالی‌ها و به ویژه جواد نکونام به وقوع پیوست هم در نوع خود جذاب و خواندنی است.

رکورد شکنی

به جرات می‌توان گفت جواد نکونام شنبه پس از پایان بازی با تراکتور رکورد عکس گرفتن با هواداران استقلال را شکست. بلافاصله بعد از اینکه مسابقه به پایان رسید، گروهی از افرادی که کنار زمین بودند از نکونام تقاضای عکس یادگاری کردند و سرمربی استقلال هم در کمال آرامش خواسته آنها را پذیرفت. همچنین پس از پایان کنفرانس مطبوعاتی و هنگامی که نکونام می‌خواست از ورزشگاه آزادی خارج شود، انبوهی از هواداران استقلال به سراغش آمدند تا با جواد عکس سلفی بگیرند. او هم ایستاد و با تک تک آنها عکس یادگاری گرفت. این روند هنگامی که کاروان آبی‌پوشان به هتل رسید نیز تداوم پیدا کرد و نکته مهم اینجاست که نکونام بدون کوچک‌ترین ناراحتی و در کمال احترام، با همه استقلالی‌هایی که خواهان گرفتن عکس یادگاری بودند، عکس گرفت. بعضی از اطرافیان تیم اعتقاد داشتند جواد نکونام پس از بازی با تراکتور طی کمتر از دو ساعت حداقل با ۲۰۰ نفر عکس یادگاری گرفت و به نوعی در این زمینه رکورد زد.

تجمع مقابل هتل

پیروزی استقلال مقابل تراکتور آنقدر برای هواداران این تیم ارزشمند بود که حتی پس از پایان بازی هم بازیکنان و مربیان محبوب خود را رها نکردند. وقتی اتوبوس استقلالی‌ها ورزشگاه آزادی را ترک کرد و مقابل هتل المپیک ایستاد تا بازیکنان تغذیه کوچکی داشته باشند و از آنجا راهی منازل خود شوند، گروهی حدوداً ۵۰ نفره از هواداران استقلال که می دانستند تیم محبوبشان در این هتل اقامت دارد، خودشان را به آنها رساندند و دوباره بازار تشویق و عکس گرفتن داغ شد. استقلالی‌ها با دو اتوبوس آمدند که اتوبوس اول شامل بازیکنان بود و در اتوبوس دوم نیز کادر فنی و البته یکی، دو بازیکن دیگر حضور داشتند.

ارکستر اختصاصی

گروهی از طرفداران استقلال که یک پرچم بزرگ برای جواد نکونام دوخته و نام و شماره پیراهن او را بر روی آن هک کرده بودند، پس از پایان بازی نیز در قالب ارکستری اختصاصی برای سرمربی تیم محبوب خود برنامه اجرا کردند. هنگامی که جواد نکونام از کنفرانس مطبوعاتی بیرون آمد، هواداران استقلال که صاحب آن پارچه بزرگ بودند و این پرچم چند متری را روی سکوها پهن کرده بودند، با طبل شروع به تشویق نکونام کرده و در حالیکه تعداد دیگری نیز پرچم را تکان می‌دادند، برای نکونام شعار "جواد لالیگایی" سر دادند.

سورپرایز برای هوادار خاص

یکی از هواداران عزیز استقلال که سندروم داون دارد، شنبه در ورزشگاه حضور داشت و خیلی اصرار می‌کرد تا جواد نکونام را از نزدیک ببیند. او پس از پایان بازی توانست با بازیکنان استقلال ملاقات کند و البته سرمربی این تیم هم این هوادار را در آغوش کشید و از حضورش در استادیوم تشکر کرد. این سورپرایز آنقدر برای طرفدار عزیز استقلال جذاب بود که به وضوح می‌توانستیم شعف را در چشمانش ببینیم و از جواد نکونام برای اینکه چنین کاری کرده بود، بارها تشکر کرد.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir