اجرای طرح کودک فناور در پارک علم و فناوری لرستان

اجرای طرح کودک فناور در پارک علم و فناوری لرستان
شناسه خبـر : ۱۲۱۱۶۱ یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

طرح کودک فناور در لرستان توسط پارک علم و فناوری لرستان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان‌ها موج خبر، طرح کودک فناور در لرستان توسط پارک علم و فناوری لرستان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

در راستای اجرای طرح کودک فناور و به منظور فرهنگ سازی خلاقیت، نوآوری و ایجاد انگیزه کارآفرینی و مهارت آموزی در کودکان و نوجوانان، صبح امروز (یکشنبه ۸ تیرماه) تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری لرستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به امضا رسید.

فرهاد نامداری، رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: طرح کودک فناور، آموزش کودکان به سبک فناور محور است که به همین منظور در سه حوزه علم رباتیک، علوم آزمایشگاهی و نجوم توسط فناوران شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک مطالبی متناسب با رده سنی کودکان آموزش داده خواهد شد.

نامداری افزود: این طرح که با هدف آشنایی کودکان با فرهنگ خلاقیت و نوآوری و ایجاد تفکر خلاق و تشویق و آشنایی کودکان با حوزه فناوری انجام خواهد شد از سوی پارک علم و فناوری لرستان به وزارت علوم پیشنهاد و به صورت پایلوت در لرستان اجرا می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح، کودکان با مباحث فناوری آشنا و همچنین انعطاف پذیری ذهنی، تفکر هدفمند و انگیزه مهارت آموزی در کودکان ایجاد شود.

محمد جواد محمدی رییس کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در مراکز کانون به دنبال کشف استعداد اعضا و شکوفایی آن‌ها در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی هستیم که در این راه پارک علم و فناوری با در اختیار داشتن ظرفیت‌های مناسب می‌تواند به خوبی با کانون همکاری کند. به همین منظور در راستای اجرای طرح کودک فناور خدمات فرهنگی، هنری با موضوع کسب و کار فناور محور و تولید محتوا جهت معرفی دوره‌های تخصصی به کودکان را با همکاری پارک علم و فناوری لرستان انجام خواهیم داد.

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir