سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان معارفه شد

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان معارفه شد
شناسه خبـر : ۱۲۱۱۴۷ شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

آئین تکریم و معارفه معاونت سیاسی استانداری لرستان با حضور استاندار و جمعی از کارکنان ستادی و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، ظهر امروز آئین تکریم و معارفه معاونت سیاسی استانداری لرستان با حضور استاندار و جمعی از کارکنان ستادی و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

مجید منعمی؛ معاون پیشین سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار لرستان در این مراسم با بیان اینکه در هر قاعده‌ای کاستی‌ها، خوشی‌ها و ناخوشی‌هایی وجود دارد، عنوان کرد: سعی کردیم در لرستان آثاری به جایی بگذاریم که بیشتر در جهت افزایش خوشی‌ها و نقاط خوشایند برای مردم باشد.

منعمی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته که در کل کشور ایجاد شده بود، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در لرستان و مدیریت فضای استان، در ارزیابی‌های انجام شده، لرستان در رتبه مطلوبی قرار گرفت و به عنوان استان امن شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه برطرف شدن همه کاستی‌ها در استان نیاز به زمان دارد، افزود: امید است با توجه بیشتر دولت به لرستان و حضور افرادی که در بدنه استانداری این راه را ادمه می‌دهند این اتفاق مهم رقم بخورد.

وی با تقدیر از استاندار لرستان گفت: از استاندار که اعتماد کرد و این مسئولیت را به بنده سپردند تقدیر و تشکر کرده و برای معاونت جدید نیز آرزوی توفیق دارم.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان نیز در این جلسه ضمن تشکر از حسن اعتماد استاندار لرستان گفت: امیدوارم در این جایگاه بتوانم وظیفه و تکلیفی که تعیین شده را به نحو احسن انجام دهم و شرمنده امام و شهدا نباشم.

یاوری، با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی میان مردم و دولت عنوان کرد: امیدوارم با وحدت و همدلی بیشتر بتوانیم برای نظام و انقلاب هرچه بهتر کار کنیم و سرمایه اجتماعی برای نظام مقتدر مظلوم به تعبیر مقام معظم رهبری جمع‌آوری کنیم و لبخند رضایت را به واسطه کار و فعالیتی که در پیش خواهیم داشت بر لبان ولی نعمتانمان که مردم هستند بنشانیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان از تلاش‌های معاون پیشین سیاسی، امنیتی استاندار لرستان تقدیر کرد.

در این مراسم که معاونین استاندارو مدیران کل استانداری نیز حضور داشتند، احسان یاوری به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان منصوب و از زحمات مجید منعمی معاون سابق تقدیر شد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir