کارکنان متخلف لرستانی از انتصاب در پست‌های مدیریتی محروم شدند

کارکنان متخلف لرستانی از انتصاب در پست‌های مدیریتی محروم شدند
شناسه خبـر : ۱۲۰۵۳۸ یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

مدیرکل بازرسی لرستان گفت: در برخورد با فساد و مفسد بدون اغماض و به‌طور قاطع برخورد می‌شودد،کارکنان متخلف به هیئت تخلفات اداری، کمیته‌های انضباطی و مراجع قضایی معرفی و کسر از حقوق، توبیخ کتبی، محرومیت از انتصاب در پست‌های مدیریتی و موارد دیگر در این راستا انجام شده است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سعید رازانی پبش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسی یکی از سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی بوده و جزء سازمان‌هایی است که یک اصل از قانون اساسی را به خود اختصاص داده و هدف مهم این سازمان اجرای درست قوانین در دستگاه‌های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی کل کشور یکی از سازمان‌های تابعه قوه قضائیه و جزء سازمان‌هایی بوده که به موجب اصل ۱۷۴ قانون اساسی تشکیل شده است.

مدیرکل بازرسی لرستان، هدف مهم بازرسی را اجرای درست قوانین در دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: با توجه به گستردگی وظایف بازرسی کل کشور نمی‌توانیم تمام سازمان‌ها و دستگاه‌ها را بازرسی کنیم و بازرسی‌ها طبق طرح و برنامه‌ریزی و حسب مورد است که طی آن بازرسی طبق برنامه وارد دستگاه‌ها و ارگان‌ها می‌شود.

رازانی با تأکید بر اینکه اگر در بازرسی اشکالاتی ببینیم برای مدیر دستگاه ارسال می‌شود و در پایان هم گزارش و پیشنهاداتی ارائه می‌شود، افزود: اجرای پیشنهادات بازرسی به دستگاه‌ها الزامی است.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال و حمایت از سرمایه‌گذاری  در دستور کار این بازرسی قرار دارد، افزود: راهکار مهار تورم نیز رشد تولید است یعنی باید تولید رونق یافته و از تولیدکنندگان حمایت شود و مشکلاتی که بر سر راه تولیدکنندگان وجود دارد برطرف کنیم.

مدیرکل بازرسی لرستان بیان داشت: بازرسان سازمان بازرسی در جریان بازرسی یک محل تخلفی ببینند حسب مورد با رئیس یا کارمند برخورد می‌کنند.

رازانی، برخورد با فساد را اولویت نخست بازرسی لرستان عنوان و تصریح کرد: بازرسی استان در برخورد با فساد و مفسد بدون اغماض و به‌طور قاطع برخورد کرده و در این راستا با کسی تعارف ندارد و کارکنان متخلف به هیئت تخلفات اداری، کمیته‌های انضباطی و مراجع قضایی معرفی و کسر از حقوق، توبیخ کتبی، محرومیت از انتصاب در پست‌های مدیریتی و موارد دیگر در این راستا انجام شده است.

وی، ضمن اعلام آدرس اینترنتی سامانه شکایات ۱۳۶.bazresi.ir بیان کرد: همه همشهریان به منظور ثبت شکایات یا گزارش فساد می‌توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز به این سامانه مراجعه و با تلفن گویای ۱۳۶ تماس بگیرند.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir