شهرک فناوری لرستان سال ۱۴۰۲ ایجاد می‌شود

شهرک فناوری لرستان سال ۱۴۰۲ ایجاد می‌شود
شناسه خبـر : ۱۱۹۸۱۵ یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

استاندار لرستان گفت: برنامه ایجاد شهرک فناوری این استان از سال آینده آغاز می‌شود.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در ششمین جلسه کارگروه تحقق شعار سال (تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین) با بیان اینکه برنامه ایجاد شهرک فناوری لرستان از سال آینده آغاز می‌شود، اظهار داشت: جلسه‌ای با حضور مدیران کل ذی‌ربط در خصوص زمان‌بندی ایجاد شهرک فناوری اوایل فروردین‌ماه آینده برگزار و تصمیمات لازم برای زمان آغاز ساخت آن اتخاذ می‌شود.

وی با اشاره به این‌که اساس پیشرفت و توسعه لرستان می‌تواند بر اساس برنامه‌های این کارگروه باشد، بیان کرد: برای پیمودن مسیر رشد و توسعه باید از تجربیات مدیران گذشته استفاده کرد، زیرا اگر دستاوردی حاصل می‌شود نتیجه تلاش تمامی افرادی است که در تحقق آن طی سال‌ها زحمت‌کشیده‌اند.

استاندار لرستان همچنین به سیاست‌های عمرانی دولت سیزدهم اشاره و عنوان کرد: اساس برنامه‌های عمرانی در این دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گذشته بوده که خوشبختانه بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها به سرانجام رسید.

وی گیاهان دارویی و گلخانه‌ای را از ظرفیت‌های بزرگ در استان لرستان قلمداد و بیان کرد: این ظرفیت مهم باید به‌صورت علمی و با استفاده از تجربیات سنتی گذشته موردتوجه قرار گیرد.

زیویار گفت: دستاوردهای بسیار خوبی طی یک سال گذشته در توسعه گلخانه‌ها در لرستان داشته‌ایم که طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده در سال آینده می‌توانیم معادل ادوار گذشته از زمان ایجاد گلخانه‌ها در این استان گلخانه مولد ایجاد کنیم.

فرهاد نامداری رئیس پارک علم و فناوری لرستان نیز به‌عنوان دبیر کارگروه گزارش جامعی از آخرین برنامه‌های ایجاد و افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد و مراکز فناوری  به‌عنوان هدف اصلی شعار سال ارائه داد.

انتهای پیام/645/.

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir