۱۳ مجمع انتخاباتی هیات های ورزشی لرستان امسال برگزار شد

۱۳ مجمع انتخاباتی هیات های ورزشی لرستان امسال برگزار شد
شناسه خبـر : ۱۱۱۴۸۶ چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

خرم آباد - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: انتخابات ۱۳ مجمع هیات ورزشی استان امسال با موفقیت برگزار شده است و از این پس مجمع های انتخاباتی بر اساس آیین نامه جدید برگزار می شوند.

به گزارش موج خبر حشمت الله امان الهی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها اظهار کرد: انتخابات تمامی هیات های ورزشی استان طبق روال عادی و بر اساس آیین نامه جدید فعالیت هیات‌های ورزشی ابلاغی آذرماه  ۱۴۰۰ برگزار می شود.

وی افزود: آخرین مجمع نیز، مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان بود که ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ بدون مشکل برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر لزوم توجه رسانه ها به آیین نامه جدید مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی  یادآور شد: تاریخ برگزاری مجمع  انتخاباتی یکی از هیات های ورزشی به دلیل  ورود برخی نهادهای نظارتی به تعویق افتاد که با توجه به استعلام های لازم از وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون مربوطه، مجمع انتخاباتی  این هیات نیز در اولین فرصت و با تعیین تاریخ توسط فدراسیون  برگزار خواهد شد.

امان الهی با اشاره به روند مثبت برگزاری مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی در استان خاطرنشان کرد: تاکنون آرامش خوبی در برگزاری مجامع انتخاباتی حکمفرما بوده است و در روند برگزاری سایر مجامع نیز هیچگونه خللی به وجود نخواهد آمد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir