فرمانده انتظامی لرستان: آسایش و آرامش مردم هدف پلیس است

فرمانده انتظامی لرستان: آسایش و آرامش مردم هدف پلیس است
شناسه خبـر : ۱۱۱۴۸۵ چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹

خرم آباد - فرمانده انتظامی لرستان گفت: خدمتگزاری به مردم برای تامین آسایش و آرامش آنها هدف این نهاد است.

به گزارش موج خبر سردار یحیی الهی روز چهارشنبه در مراسم  معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی کوهدشت افزود: با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، تلاش نیروهای مسلح و سایر دستگاه‌ها امنیت پایداری در کشور حاکم است.

وی امنیت را از بزرگترین نعمات برشمرد و ادامه داد: با توجه به وجود برخی نا امنی‌ها در کشورهای منطقه با عنایت خداوند متعال و تدابیر رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران کشوری امن در این منطقه پر تلاطم است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: دشمن پس از شکست در عرصه جنگ سخت به جبهه های دیگر روی آورده و جنگ فرهنگی و اقتصادی از دیگر اقدامات دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است که بارها مقام معظم رهبری بر توجه به این حوزه تاکید کرده‌اند.

سردار الهی خدمت و نوکری مردم را افتخار  پلیس دانست و با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و توجه به اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: باید با نگاه انقلابی، توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه‌ریزی صحیح در همه سطوح، جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و در پی آن خنثی سازی توطئه دشمنان گام برداریم.

وی اضافه کرد: با تلاش مضاعف مجموعه انتظامی و همکاری و پشتیبانی جهادی دستگاه قضایی و دیگر دستگاه‌ها، مردم  استان نسبت به سنوات گذشته از عملکرد نیروی انتظامی و برقراری امنیت رضایتمندی بیشتری را دارند.

وی بیان کرد: مردم هوشیارتر از قبل هستند و با برنامه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، نیروی انتظامی را در جلوگیری از آسیب ها و معضلات اجتماعی یاری می‌کنند تا به خوبی رسالت خود را به سرانجام برسانند.

در این مراسم از زحمات نبی الله قاسمی تقدیر و علی امانی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت معرفی شد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir