معاون استاندار لرستان: توجه دستگاه‌های اجرایی به ارتقای جایگاه نماز ضروری است

معاون استاندار لرستان: توجه دستگاه‌های اجرایی به ارتقای جایگاه نماز ضروری است
شناسه خبـر : ۱۱۱۴۸۴ چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

خرم آباد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: توجه دستگاه‌های اجرایی استان به ارتقای جایگاه نماز ضروری است و عملکرد ادارات در این خصوص بررسی می‌شود.

به گزارش موج خبر بهرام ستاری روز چهارشنبه در جلسه شورای سیاست‌گذاری فعالیت‌های مهدوی لرستان اظهار کرد: موعود باوری در ادیان و فرهنگ‌های گوناگون به اشکال مختلف وجود داشته و در مذهب شیعه اعتقاد به ظهور حضرت مهدی(ع) است.

وی بر حضور مدیران در نماز جماعت ادارات تاکید کرد و ادامه داد: مدیران باید به ارتقای جایگاه نماز به عنوان زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه واژه و گفتمان مهدویت به معنای «طریقه‌المهدی» در زمان امام صادق(ع) آغاز و زمان امامان حسن عسکری(ع) و مهدی(ع) کاربردی شد ادامه داد: مهدویت اگر چه به صراحت در قرآن نیامده اما در برخی  آیات و سوره‌ها ضرورت وجود امام در همه زمان‌ها تبیین و تفسیر شده است.

ستاری باور به مهدویت را نیاز ضروری جامعه و کارکنان دانست و گفت: این باور، روحیه امیدواری به آینده‌ای روشن را در انسان زنده می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان معنادار شدن زندگی را از دیگر نتایج باور به مهدویت دانست و تصریح کرد: بشریت همواره به دنبال الگویی کامل بوده و باور به مهدویت الگوگیری برای پیشرفت جامعه است.

ستاری بر رعایت حجاب و عفاف در دستگاه های اجرابی تاکید کرد و گفت: حجاب و عفاف تبلور نظام جمهوری اسلامی ایران است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir