پیگیری ویژه مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان/ رفع موانع ۶ واحد تولیدی در دستور کار استاندار

پیگیری ویژه مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان/ رفع موانع ۶ واحد تولیدی در دستور کار استاندار
شناسه خبـر : ۱۱۱۴۸۲ چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

استاندار لرستان در راستای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور برای رفع مشکلات و موانع ۶ واحد تولیدی و اقتصادی با مدیرعامل بانک صنعت و معدن دیدار کرد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، ١٩ آذر بود رئیس جمهور در راستای سفرهای استانی خود به استان لرستان سفر کرد. این سفر مصوبات خوبی به همراه داشت و با میگیری مسوولان و مدیریت ارشد استان پس از سفر ریاست جمهوری به لرستان تا کنون حدود هزار میلیارد تومان اعتبار برای حوزه‌های مختلف به لرستان تزریق شده است. 

در همین راستا وزیر کشور چند روز قبل به لرستان سفر کرد تا در جریان روند اجرای مصوبات ریاست جمهوری قرار گیرد. 

استاندار لرستان نیز امروز و دیروز پیرو سفر وزیر کشور و تاکید بر رسیدگی به مسائل استان پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری شد. 

فرهاد زیویار به همراه سیروس ابراهیمی معاون اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استانداری خود مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان پیگیری شد. 

استاندار لرستان بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان تاکید نمود و گفت: در دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن مشکلات کارخانه دارویی بایر افلاک، سیمان‌ سفید زاگرس، ماشین سازی کیهان خرم‌آباد، ماشین سازی لرستان، لاستیک نیکرو گسترش و یخچال سازی خرم آباد مورد بحث و پیگیری قرار گرفت.

 استاندار لرستان با بیان اینکه سفر ریاست جمهوری مصوبات راهگشایی برای احیاء واحدهای راکد در لرستان داشته است، افزود: پیرو تاکید رئیس جمهور، پیگیری جدی مصوبات سفر تا به نتیجه رساندن آنها انجام خواهیم ضمن اینکه تا کنون نتایج خوبی هم حاصل شده است.  

وی دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن را برای رفع مشکلات واحدهای ذکر شده مفید ارزیابی و عنوان کرد: مدیرعامل بانک صنعت و معدن با توجه به مصوبات سفر و همچنین خواست و نیاز استان، قول مساعد داد جهت رفع مشکلات واحدهای مذکور حداکثر مساعدت و همکاری جهت برطرف نمودن موانع پیش روی صنایع مذکور انجام شود. 

شایان ذکر است سفرهای استاندار لرستان برای به نتیجه رسیدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان به صورت مداوم در حال انجام است و تا کنون بالغ بر هزار میلیارد تومان اعتبار در این راستا برای استان جذب و تزریق شده است.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir