پیگیری برای رفع مشکلات ۶ واحد صنعتی و اقتصادی لرستان

پیگیری برای رفع مشکلات ۶ واحد صنعتی و اقتصادی لرستان
شناسه خبـر : ۱۱۱۴۸۰ چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

استاندار لرستان از پیگیری برای رفع مشکلات شش واحد و طرح صنعتی و اقتصادی این استان در مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به پیگیری مصوبات سفر دولت به لرستان و همچنین دیدار با مدیران بانک صنعت و معدن در مرکز اظهار داشت: در این جلسه موضوعات مربوط به شش طرح صنعتی و اقتصادی استان شامل کارخانه دارویی بایر افلاک، سیمان سفید زاگرس، ماشین سازی کیهان خرم‌آباد، ماشین سازی لرستان، لاستیک نیکرو گسترش و یخچال سازی خرم آباد مورد بحث و پیگیری قرار گرفت.

وی بیان داشت: با توجه به سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به استان و مصوبات ابلاغی ایشان، پیگیری جدی مصوبات و به نتیجه رساندن آنها از مهم‌ترین اولویت کاری ما است و از مدیرعامل بانک صنعت و معدن برای رفع موانع و مشکلات پیش روی این صنایع درخواست همکاری و مساعدت حداکثری را کردیم.

استاندار لرستان گفت: در این راستا مدیرعامل بانک صنعت و معدن با توجه به مصوبات سفر و همچنین خواست و نیاز استان، قول مساعد دادند برای رفع مشکلات واحدهای مذکور حداکثر مساعدت و همکاری را در راستای برطرف کردن موانع پیش روی صنایع مذکور به کار گیرند.

زیویار افزود: از مهم‌ترین طرح‌هایی که مورد موافقت بانک برای پرداخت منابع قرار گرفت می‌توان به سیمان سفید ازنا، دارو سازی بایر افلاک، ماشین سازی خرم آباد و… و. اشاره کرد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir