تکیه‌گاه اصلی همه جریان‌های انقلابی باید «ولایت فقیه» باشد

تکیه‌گاه اصلی همه جریان‌های انقلابی باید «ولایت فقیه» باشد
شناسه خبـر : ۱۱۱۴۷۹ چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: تکیه‌گاه اصلی همه جریان‌های انقلابی باید «ولایت فقیه» باشد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، بهرام ستاری امروز چهارشنبه آئین رونمایی از تصاویر سرداران شهید لرستان در آزاد راه خرم زال در سخنانی با تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم اظهار داشت: اگر چه ما از عقب ماندگان از شهدا هستیم اما تلاش ما بر این است که راه شهدا را ادامه دهیم.

شهدا چراغ راه انسان‌ها هستند

وی با تاکید بر اینکه زینت بخش هر محفلی اگر یاد شهدا، تصویر و کلام شهدا باشد می‌توان به جد گفت که آن مجلس، مجلسی است روحانی و باید بیان کرد که آن مجلس، مجلسی است که هم آخرت انسان‌ها را تضمین می‌کند و هم چراغی برای هدایت است افزود: امروز اگر بخواهیم خیلی زیبا بیان کنیم این فضا را، باید بگوییم که شهدای ما منورهای درخشانی در کهکشان ایران اسلامی هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیان داشت: اگر بعضی‌ها این نور منور گونه شهدا را نمی‌بینند تقصیر از نور شهدا نیست، تقصیر از چشم‌های نابینایی است که آثار این نور را که هدایت گر انسان‌ها به کمال و سعادت است را نمی‌بینند.

ستاری افزود: اگر بعضی‌ها به دنبال این هستند که کتمان کنند این چراغ پرفروغ راه شهدا را، باید به خود برگردند که نمی‌توانند آثار و راه شهدا را برای نسل‌های آینده در پرتو این ندانم کاری‌هایشان به فراموشی بسپارند.

وی با تاکید بر اینکه این خون جوشان شهدا است که همیشه در بستر تاریخ ما جوشان است و جوشیدن این خون شهدا، انسان‌ها را در نسل‌های آینده بر مبنای فرموده مقام معظم رهبری که مردان دوران خود را می‌سازد، می‌سازد، افزود: خوشا به حال انسان‌هایی که در این بستر بتوانند رهرو راه شهدا باشند و تمثال شهدا امروز چراغ راه ما است.

شهدا پرچمدار انقلاب بودند

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: امروز اگر در کوچه و پس کوچه‌های ما، در بزرگراه‌ها و خیابان‌های ما تصویری از شهید را نصب می‌کنیم به منزله این است که این چراغ راه است برای آیندگان، کسانی که امروز در جامعه زندگی می‌کنند، در بستر نظام جمهوری اسلامی باید بدانند همه هستی و هویت ما به خون افشانی این عزیزان بوده است و این خون افشانی را ما باید پاس بداریم.

ستاری با بیان اینکه ما به نوبه خودمان باید قدر دان نظام جمهوری اسلامی باشیم ادامه داد: همچنین باید قدر دان خانواده‌ای شهدا و ایثارگران باشیم که این فضای امن را برای زندگی ما به وجود آوردند.

وی تصریح کرد: شهدا پرچمدار انقلاب بودند، یک تکه هماهنگ وصیت نامه همه شهدا این است که ما رفتیم اما از شما نمی‌گذریم اگر ولایت فقیه را تنها بگذارید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه امروز ولایت فقیه خیمه دار است و همه جریان‌های انقلابی باید تکیه گاه اصلی شأن به ولایت فقیه باشد افزود: دشمنان هم می‌دانند که این تکیه گاه و خیمه گاه چقدر در پرتو برخورد با دشمنان داخلی و خارجی برد داشته است، نشانه گرفتن دشمنان در عرصه‌های متعدد به این رویکرد است که بتوانند خدایی ناکرده این خیمه گاه را از دست ما بگیرند.

ستاری گفت: توصیه شهدا بر این است که این پرچمدار نظام جمهوری اسلامی و مکتب تشییع را حافظ باشیم.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir