کیفیت خدمت‌رسانی به مردم ارتقا یابد/ تاکید بر نفی توصیه‌های فراقانونی

کیفیت خدمت‌رسانی به مردم ارتقا یابد/ تاکید بر نفی توصیه‌های فراقانونی
شناسه خبـر : ۱۱۱۴۷۸ چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر افزایش کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده به مردم تاکید کرد و گفت: برقراری عدالت اجتماعی، نفی تعبیض و نفی توصیه‌های فراقانونی برای همه از جمله کارهایی است که می‌توان به پاسداشت خون شهدا انجام داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز در آئین رونمایی از تصاویر سرداران شهید استان لرستان در آزادراه خرم‌زال، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: آن‌طور که در روایات آمده، دوران غیبت امام زمان(عج) زمانی است که امتحانات سختی برای انسان‌ها در پیش است و افراد پاک از این آزمایش‌های دشوار سرافراز بیرون خواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: پیام و صدای شهدا را برخی‌ها می‌شنوند و برخی‌ها خیر، از این‌رو باید تلاش کرد به کسانی که نمی‌شنوند، پیام را انتقال دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه شهدا به بازماندگان این پیام را می‌دهند که از گذشته غمگین نبوده و  با وجود سختی و آسیب مالی و جانی محزون نشدا و نسبت به آینده ترسی نداشته باشید، افزود: راه و نشانه‌های شهدا ما را به سمت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی هدایت می‌کنند.

شاهرخی بیان داشت: استفاده از تصاویر شهدا و نام‌گذاری کوچه‌ها به اسم شهیدان از جمله راه‌های نیازمندی ما به شهدا است.

وی با بیان اینکه کنگره ۶۵۴۴ شهید استان را باید با شکوه و عظمت برگزار کنیم، افزود: باید روحیه مجاهدت را در میان مردم حفظ کرده و زنده نگه داریم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر افزایش کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده به مردم تاکید و تصریح کرد: برقراری عدالت اجتماعی، نفی تبعیض و نفی توصیه‌های فراقانونی برای همه از جمله کارهایی است که می‌توان به پاسداشت خون شهدا انجام داد.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir