عملکرد دستگاه‌ها در رابطه موضوع نماز در لرستان بررسی می‌شود

عملکرد دستگاه‌ها در رابطه موضوع نماز در لرستان بررسی می‌شود
شناسه خبـر : ۱۱۱۴۷۶ چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: عملکرد دستگاه‌های مختلف استان در رابطه موضوع اقامه نماز بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار موج خبر، بهرام ستاری امروز چهارشنبه در شورای سیاست‌گذاری فعالیت‌های مهدوی لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار شد، اظهار داشت: موعود باوری در ادیان و فرهنگ‌های گوناگون به اشکال مختلف وجود داشته و در مذهب شیعه اعتقاد به ظهور حضرت مهدی (ع) است.

وی با اشاره به اینکه واژه و گفتمان مهدویت به معنای «طریقه‌المهدی» در زمان امام صادق (ع) آغاز و نهایتاً در زمان امام حسن عسگری (ع) و امام مهدی (ع) کاربردی شد، ادامه داد: مهدویت اگر چه به صراحت در قرآن نیامده اما در برخی آیات و سوره‌ها از جمله «لکُلِّ قَوْمٍ هادٍ» ضرورت وجود امام در همه زمان‌ها تبیین و تفسیر شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، باور به مهدویت را نیاز ضروری جامعه و کارکنان دانست و گفت: باور به مهدویت روحیه امیدواری به آینده‌ای روشن را در انسان زنده می‌کند.

ستاری، غایت‌مندی و معنادار شدن زندگی را از دیگر نتایج باور به مهدویت دانست و گفت: بشریت همواره به دنبال الگویی کامل بوده و باور به مهدویت الگوگیری برای پیشرفت جامعه است.

وی بر لزوم توجه دستگاه‌های اجرایی به نماز و حضور مدیران در نماز جماعت تاکید کرد و با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌ها در موضوع نماز بررسی می‌شود، گفت: مدیران باید به ارتقا جایگاه نماز به عنوان زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) توجه کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، رعایت حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: حجاب و عفاف تبلور نظام جمهوری اسلامی ایران است.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir