بازدید معاون رییس جمهوری از یک مزرعه تحقیقاتی در لرستان

بازدید معاون رییس جمهوری از یک مزرعه تحقیقاتی در لرستان
شناسه خبـر : ۵۵۴۲۹ سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

خرم‌آباد - سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری روز سه‌شنبه از مزرعه تحقیقاتی و آموزشی مرغ بومی دانشگاه لرستان بازدید کرد.

به گزارش موج خبر ستاری در بازدید از این مزرعه بیان کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آمادگی حمایت از تولیدکنندگان داخلی، کار آفرینان و فناوران را دارد.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت مسوولان از فعالیت های تولیدی و فناوری اظهار داشت: این اقدامات در راستای تقویت تولیدات داخلی بر اساس توانمندی و ظرفیت های بومی است که باید گسترش یابد.

مزرعه تحقیقاتی و آموزشی مرغ بومی دانشگاه لرستان آبان ماه سال گذشته با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ظرفیت پرورش بیش از ۲ هزار قطعه با استفاده علم و دانش روز کشاورزی، به منظور پرورش نژاد مرغ بومی و وزن گیری سریع آنها راه اندازی شد.

ستاری صبح امرزو در فرودگاه خرم آباد مورد استقبال مسوولان قرار گرفت و برنامه های سفریک روزه وی در خرم آباد آغاز شد.

بازدید از مراکز علمی و فناوری استان و همچنین بازدید از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان جزو برنامه های این سفر عنوان شده است.

معاون علمی رییس جمهوری بعدازظهر امروز در جلسه جمع بندی نتایج سفر در جمع مسوولان اجرایی و علمی استان سخنرانی خواهد داشت.

گفتنی است بنابر اعلام اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ، برنامه های سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به دلیل شیوع کرونا، بدون حضور خبرنگاران انجام و اخبار سفر از طریق این اداره به رسانه ها منتقل می شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir