۱۷۰میلیارد تومان بدهی دولت در لرستان تهاتر شد

۱۷۰میلیارد تومان بدهی دولت در لرستان تهاتر شد
شناسه خبـر : ۴۱۴۲۸ شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

خرم‌آباد - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دولت در این استان (توافق نسبت به تسویه بدهی و مطالبات بین دوطرف) به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام شده است.

 به گزارش ایرنا سمانه حسن پور روز شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان افزود: این اقدام فرصت مناسبی برای تسویه بدهی های دولت است که با نظارت استاندار لرستان ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: همچنین ۱۸۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با تخصیص کامل برای برخی از پروژه های ملی لرستان پیگیری و توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این اعتبارات در حوزه حمل و نقل، پروژه راه آهن ازنا - الیگودرز، محورهای چهار خطه سلسله، دلفان، کوهدشت، ازنا - شازند، موزه دفاع مقدس، تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان، سد کمندان و سد تاج امیر به استان ابلاغ شده است. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اضافه کرد: همچنین ۳۵ محور پژوهشی با همکاری اساتید دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسیده است.

حسن پور گفت: توسعه فناوری نرم‌افزار، تحلیل ریسک مدارس، زیست‌پذیری و پایداری روستایی و مدیریت بهتر بحران در شرایط خاص از جمله محورهای پژوهش هستند که باید به عنوان پژوهشی تبدیل شوند. 

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir