توزیع بیش از پنج هزار ماسک توسط آمران سلامت سلسله

توزیع بیش از پنج هزار ماسک توسط آمران سلامت سلسله
شناسه خبـر : ۳۷۴۶۷ پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

 رییس جمعیت هلال احمر سلسله گفت: بیش از پنج هزار عدد ماسک در راستای تشویق شهروندان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، توسط آمران سلامت این جمعیت توزیع شد.

حسین زینی‌وند افزود: ۵۰ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب ۲ پایگاه آمران سلامت، علاوه بر توزیع ماسک، آموزش های لازم جهت آگاهسازی شهروندان نسبت به رعایت بهداشت کرونا را ارایه کردند.

وی اظهار داشت: در این راستا رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آگاهی از نحوه صحیح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و موازین بهداشتی آن توسط اعضای مستقر در پایگاه‌های آمران سلامت به حدود ۶ هزار نفر شهروندان سلسله اطلاع‌رسانی شد.

 وی افزود: طرح‌ ‎آمران سلامت در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های متولی، تعامل آنان جهت مقابله با ‎شیوع ویروس کرونا ‌و دعوت مردم به ‎رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی به مدت ۱۰ روز اجرا شد.

زینی‌وند ادامه داد: جمعیت هلال احمر علاوه بر اینکه از زمان شیوع ویروس تاکنون به طور مستمر در کنار کادر پرتلاش درمانی بوده است در طرح آمران سلامت نیز حضو فعال و موثری داشت.

طرح آمران سلامت همزمان با سراسر کشور تا پانزدهم آبان ماه اجرا شد که در این طرح بیش از ۱۳ هزار نفر از اعضای جوان و داوطلب هلال احمر در چهار هزار و ۳۰۰ پایگاه فعالیت داشتند.

سهم لرستان از تعداد پایگاه های آمران سلامت ۵۰ مورد بود.

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir