پیش‌بینی ۲۵ هزار تن شن و نمک برای یخ‌زدایی در سطح محورهای لرستان

پیش‌بینی ۲۵ هزار تن شن و نمک برای یخ‌زدایی در سطح محورهای لرستان
شناسه خبـر : ۳۶۳۳۶ دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از پیش‌بینی ۲۵ هزار تن شن و نمک برای یخ‌زدایی در سطح محورهای این استان در طرح زمستانه خبر داد.

عارف امرایی روز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی عملیات راهداری زمستانی که با هدف هماهنگی و ارتقای ایمنی راههای بین استانی و مقاطع مرزی استان‌های همجوار، با تبریک میلاد پیامبر رحمت (ص) و امام صادق (ع)، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با برخورداری از ۳۵۰ نفر نیروی راهدار و تجهیز ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات با آمادگی کامل به استقبال فصل سرما و راهداری زمستانی می‌رود.

وی، گفت: پیش بینی می‌شود در سال جاری ۲۵ هزار تن شن و نمک برای یخ زدایی در سطح محورهای استان استفاده شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در سنوات قبل تعامل خوبی بین استان‌های اصفهان و لرستان در راهداری زمستانی وجود داشته و دارد، اظهار داشت: استان لرستان دارای دو مرز مشترک با استان اصفهان است که در محور اصلی الیگودرز - داران در ۶ کیلومتری این مرز با وجود راهدارخانه «چمن سلطان» مشکل خاصی در راهداری زمستانی وجود ندارد، مرز دیگر در محور روستایی «فرهه» قرار دارد که خوشبختانه در خصوص نقطه دوم نیز تعامل خوبی برقرار است.

امرایی، عنوان کرد: خوشبختانه در بحث ایمنی سفر و راهداری زمستانی هماهنگی خوبی بین راهداری، پلیس و دستگاه‌های امدادی برقرار است و امیدواریم با تداوم همکاری‌ها شاهد تردد ایمن برای هموطنان گرامی در محورهای کشور باشیم.

وی با اشاره به شرایط سخت استان در سیل‌های سال ۹۸، گفت: جا دارد در این فرصت از همراهی و همدلی استان‌های معین در یاری رساندن به راهداری لرستان قدردانی کنیم گرچه سیل شرایط بسیار سختی را برای استان رقم زد اما با همدلی و همراهی استان‌های معین این تلخی‌ها با لحظات شیرین و بیاد ماندنی جایگزین شد.

 

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir