اجرای طرح یکپارچگی و تجمیع اراضی در ۴۱۳ نقطه کشور

اجرای طرح یکپارچگی و تجمیع اراضی در ۴۱۳ نقطه کشور
شناسه خبـر : ۱۲۳۴۷۴ چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

مدیرکل دفتر یکپارچگی و بهره‌وری اراضی سازمان امور اراضی کشور گفت: از مجموع ۴۸۰ شهرستان در کل کشور، ۴۱۳ پایلوت محوری را در دستور کار داریم که لرستان با ۲۳ طرح یکی از استان‌های پیشرو و دارای وضعیت مطلوب است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، روح الله درویش خضری ظهر امروز در حاشیه جلسه هم‌اندیشی کارگروه یکپارچگی اراضی لرستان در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار کرد: با هدف جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی، ایجاد حد نصاب فنی و اقتصادی همچنین سیاست‌های راهبردی وزارت جهاد کشاورزی، طرح هر شهرستان یک پایلوت با عنوان یکپارچگی و تجمیع اراضی شکل گرفته است. 

وی بیان کرد: از مجموع ۴۸۰ شهرستان در کل کشور، ۴۱۳ پایلوت محوری را در دستور کار داریم که لرستان با ۲۳ طرح یکی از استان‌های پیشرو و دارای وضعیت مطلوب است.

مدیرکل دفتر یکپارچگی و بهره‌وری اراضی سازمان امور اراضی کشور گفت: نگاه و مدیریت جهادی که در اجرای طرح‌های کشاورزی در لرستان وجود دارد، نوید بخش آینده‌ای روشن و مطلوب برای این استان است.

درویش خضری گفت: امیدواریم با اجرای این قبیل طرح‌ها و افزایش ضریب مکانیزاسیون، افزایش بهره‌وری، اقتصادی کردن تولید و بهینه‌سازی مصرف آب برای تأمین امنیت غذایی گامی مؤثر برای اعتلای کشور برداریم.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir