زمینه رشد ورزشکاران لرستانی فراهم شود

شناسه خبر : ۱۰۵۸۵۰ پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰

خرم‌آباد - نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه رشد ورزشکاران لرستان با فعال کردن مجموعه های ورزشی فراهم شود.

به گزارش موج خبر مهرداد ویسکرمی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از مدال آوران لرستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: قهرمانان لرستان با سختی و تلاش بیش از حد موفق به کسب مدال می‌شوند اما تجلیل واقعی برای این قشر زمانی انجام می شود که زمینه رشد آنان فراهم شود.

وی با تاکید بر ایجاد زمینه‌های واقعی رشد جوانان و تامین امکانات ادامه داد: مجموعه ورزشی سبزی پرور خرم آباد سالها بین اداره کل راه و شهرسازی و ورزش جوانان دچار مشکلاتی شده و تاکنون برطرف نشده است، چرا نماینده مجلس باید قانون گذاری را رها کند و به استان بیاید تا ببیند در این راستا مقصر چه کسی است؟.

وی افزود: باید این مجموعه را فعال کنیم تا مردم از فضای ورزشی استفاده کنند چراکه فعال کردن اینگونه مجموعه‌های ورزشی چندین ورزشکار را به جامعه تحویل خواهد داد بنابراین درد مردم با اقدامات نمادین برطرف نمی شود.

ویسکرمی همچنین به افتتاح آزادراه خرم آباد - بروجرد - اراک اشاره کرد و گفت: این آزادراه به طور واقعی افتتاح شده است چرا با بی انصافی و با تصویر منفی به گونه‌ای حرف می زنیم که انگار اقدامی صورت نگرفته است و خدمات انجام شده نادیده گرفته می شود.

به گزارش موج خبر در این آیین از حامد امیری دارنده نشان طلای ماده پرتاب نیزه، سجاد محمدیان دارنده نشان نقره ماده پرتاب وزنه و مصطفی بهرامی مربی لرستانی تیم ملی دوومیدانی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تجلیل شد.